וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש הקמצן בעולם ניסה להעלות מקרר על הרכבת

14.7.2017 / 11:41

מצלמות האבטחה קלטו מעשה מביך של איש קמצן במיוחד שניסה לחסוך בהובלה ולסחוב בעצמו הביתה את המקרר שרכש. הקטע הזה מגיע אחרי שאדם אחר גם ויתר על משלוח והעלה לקרון ספה

האיש הקמצן בעולם ניסה להעלות מקרר על הרכבת/YOUTUBE

הובלה זה דבר יקר. לפעמים עלותה יקרה אפילו יותר מעלות המוצר עצמו ועדיין - יש דברים שאי אפשר לקחת הביתה ברכב - ובטח שלא ברכבת. שניים נתפסו לאחרונה מנסים להעביר, כל אחד בנפרד, מקרר וספה ברכבת כדי לחסוך על הובלה. אחד מהם הצליח, השני שילם על זה ביוקר.

מקרר על הרכבת. Facebook, צילום מסך
חסך בהובלה - שילם בדו"ח/צילום מסך, Facebook

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: בת 19 נדרסה ע"י רכבת כי הייתה עסוקה בטלפון - ושרדה

לכתבה המלאה

נפתח במקרה הפחות מוצלח: איש ניסה לחסוך את עלויות המשלוח ובעזרת עגלה סחב לרכבת את המקרר שקנה. בסרטון שצולם במצלמות האבטחה בתחנת באון הילס, בריסביין שבאוסטרליה, נראה הבחור הקמצן מנסה להיכנס למעלית עם המקרר, צולח את זה בניסיון השני ומשם מגיע לרציף ועולה על הרכבת. פקח שהבחין בו מיהר להוריד ואת המקרר מהרכבת ונתן לקמצן דו"ח בסכום 252 דולר, כפול ממה שהיה משלם אילו היה מזמין הובלה.

במקרה השני, בדיוק באותה תחנת רכבת, בחור תועד במצלמות מוריד ספה מהרכבת ומנסה לגרור אותה הביתה. הקטע מסתיים כשהאיש מצליח לעלות את הספה על עגלת סופר ולהמשיך משם בקושי. הסרטון שמציג את שני הקטעים המביכים פורסם בפייסבוק עם לקח אחד ברור, כפי שכתב המפרסם לצד הקטע: "בבקשה תזמינו הובלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully