וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות גיוס כספי הערבות: הישראלי העצור בתאילנד יישאר בכלא

13.7.2017 / 13:27

בקשתו של נתי חדד, שנעצר בחשד שהחזקת נשק והפעלת מרפאה באופן בלתי חוקי בקוסמוי, יישאר במעצר עד תחילת משפטו. המשפחה העמידה ערבות בסך כ-110 אלף שקלים, אך בית המשפט סירב לשחררו

עריכת וידאו:ניר חן

בית המשפט בתאילנד דחה היום (חמישי) את בקשתו של הישראלי העצור נתי חדד לשחרור בערבו, למרות שמשפחתו העמידה ערבות בסך של כמיליון באט (כ-110 אלף שקלים). חדד יישאר במעצר עד תחילת המשפט. משפחתו מסרה כי היא תמשיך לפעול למען שחרורו ולהוכחת חפותו. שלשום חזר חדד לכלא, לאחר שפונה לבית החולים. מאחר והוא נחשב ברשויות תאילנד לאדם בעל מסוכנות ציבורית, הוא התבקש להנפיק תעודת יושר.

רב בית חב"ד באי, הרב מנדי גולדשטיין, אמר כי "היום התקיים דיון נוסף, ועורכת הדין הגישה סכום גבוה יותר לשחרור בערבות, אך זה לא התקבל על ידי השופט. הוא יישאר במעצר עד המשפט". לדבריו של הרב, "לוקח חודש או חודשיים עד שיתקיים המשפט, בינתיים הוא אמור להיות במעצר. העורכת דין והמשפחה מנסים לחשוב על פתרונות לשחרורו".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראלי נעצר בתאילנד בחשד להחזקת נשק; אחיו קרא לתרומות
מקורבי הישראלי העצור בתאילנד: "העברנו את רוב הכסף לשחרורו"
שני צעירים כבני 20 נהרגו בהתהפכות משאית מצפון לאילת

מעצרו של נתי חדד וחשודים אחרים בפרשה יולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
חדד בעת מעצרו בתאילנד/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

חדד, שנעצר בחשד להחזקת נשק והפעלת מרפאה באופן בלתי חוקי, אושפז ביום שני בבית חולים ממשלתי בקוסמוי לאחר שטען כי הוא לא חש בטוב, כך נמסר מהרב גולדשטיין. לדברי גולדשטיין, "הוא לא הצליח להיות תא מעצר עם 30 אנשים, ומשם פונה לבית החולים". חדד נעצר ביום שבת במהלך פשיטה של הרשויות על המרפאה הפועלת באי התיירותי.

את הכסף גייסו בני משפחתו של חדד, שחברתו פועלת בהתנדבות, שקראו לכל מי שיכול לעזור ולסייע בתרומות כדי לשחרר אותו בערבות. גולדשטיין מספר כי עד שיצליחו להשיג את הכסף, "התארגנו כמה חברים וידידים שאספו כסף עבור נתי בתור הלוואה, עד שהכסף של המשפחה יגיע לכאן". לדבריו, "אנשים נתנו הלוואות מעצמם כדי שאפשר יהיה לשחרר אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדד, נעצר בתאילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלירן חדד, אחיו של נתי, אמר לוואלה! NEWS כי אחיו הוא אמנם בעליה של חברת חילוץ והצלה, אך הוא מתפרנס מעבודה במועדונים ובברים שבאי. הוא טען כי מדובר במלחמה של מתחרים עסקיים שרצו לסגור את הבר החדש שהיה אמור להיפתח השבוע.

"אחי עזר להרבה ישראלים בתאילנד והכול היה בהתנדבות. המעצר הזה הוא תוצר של מלחמה בין מתחרים עסקיים". חדד בטוח לחלוטין כי אחיו חף מפשע וכי הוא הופלל. "בן אדם שמחזיק נשק לא חוקי מחזיק אותו במגרה? ללא מנעול?", תהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully