וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל מילואים וחייל בשירות סדיר נהרגו בהתהפכות משאית מצפון לאילת

המשאית הצבאית שבה נסעו השניים התהפכה בכביש 12, כחמישה ק"מ מהעיר. ראש אט"ל מינה ועדת חקירה לתחקור נסיבות האירוע. מצ"ח פתחה גם היא בחקירה. אלוף חליוה הורה לעצור את הנסיעות המבצעיות באגף עד יום ראשון

עריכה: יאיר דניאל

חייל מילואים וחייל בשירות סדיר נהרגו היום (חמישי) בהתהפכות משאית צבאית בכביש 12, כחמישה קילומטרים מצפון לאילת, בסמוך לבסיס אוגדה מרחבית 80 - כך התיר דובר צה"ל לפרסם. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום וצוותי רפואה של צה"ל שהוזעקו לזירה החלו להעניק לשניים, שאיבדו את הכרתם, טיפול רפואי בזירה, אולם נאלצו לבסוף לקבוע את מותם.

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מינה ועדת חקירה בראשות אלוף-משנה ניצן ממרוד, מפקד בית הספר למקצועות הלוגיסטיקה, לתחקור נסיבות האירוע. המשטרה הצבאית פתחה גם היא בחקירה. במקביל הורה האלוף חליוה לעצור החל ממחר ועד יום ראשון את כל הנסיעות שאינן מבצעיות במרכז תובלה כדי לחדד את הנהלים ולצורכי למידה.

מפרטים ראשוניים עולה כי גדוד מילואים של החטיבה הדרומית באוגדת עזה נערך לתעסוקה מבצעית בחטיבת אילת, ולשם כך יצאה הבוקר משאית שעליה ציוד צבאי של הגדוד מבסיס האימון של פיקוד דרום לחטיבת אילת. נהג המשאית הוא חייל בשירות סדיר ממרכז תובלה בעל ותק של שנה ולצדו נסע חייל מילואים מהגדוד. דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס אמר אחר הצהריים כי מהתחקיר הראשוני עולה כי הנהג הסדיר הגיע אתמול לבסיס אימון פיקודי דרום, ישן בהתאם לנהלים ויצא לנסיעה.

עוד בוואלה! NEWS:
שוטר רכוב על אופנוע נהרג מפגיעת רכב בשרון
בת 12 נהרגה בתאונה ברוסיה: "אמה התקשרה ואמרה: 'ניקול איננה'"
דניאל ילדה ילד מזרעו של בעלה שמת בתאונה: "המשכיות בעולם הזה"

התהפכות משאית בכביש 12, ליד אילת, 13 ביולי 2017. דוברות כב"ה
זירת התאונה, היום/דוברות כב"ה

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי המשאית התהפכה מסיבה שטרם התבררה, והידרדרה לתהום סמוכה לכביש. נסיבות המקרה בבדיקה והדרך נחסמה זמנית לתנועת כלי רכב מאילת עד צומת סיירים.

מור ביטון-אשכנזי, פרמדיקית מד"א שהוזעקה לזירה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה בסמוך לכביש משאית הפוכה כשבתוכה לכודים שני גברים כשהם מחוסרי הכרה". לדבריה, "כוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצו את שני הפצועים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות ביותר, ובתוך זמן קצר נקבע מותם על ידי רופא צבאי".

מוקדם יותר היום כוחות כיבוי והצלה חילצו נהג המשאית שהתהפכה סמוך לכפר עכברה שליד צפת. הנהג, בן 48, נפגע באורח קשה ופונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. אמש נפצע גבר כבן 30 באורח בינוני עד קשה בהתהפכות משאית בכביש 234, בסמוך לצומת צאלים שבנגב.

עוד באותו נושא

תופעה מדאיגה: שליש מההרוגים בתאונות דרכים השנה - מהמגזר הערבי

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
התהפכות משאית בכביש 12, ליד אילת, 13 ביולי 2017. דוברות כב"ה
זירת התאונה, היום/דוברות כב"ה

הבוקר נהרג סנד זמירו, שוטר בן 28 מקלנסוואה שרכב על אופנוע, מפגיעת כלי רכב בכביש 5504 בסמוך לקיבוץ ניר אליהו שבשרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את זמירו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 210 בני אדם בתאונות דרכים - תשעה יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. בשבועיים שעברו מתחילת חודש יולי נהרגו 14 בני אדם בכבישים, שמונה מהם השבוע, כולל שני הרוגי התאונה האחרונה.

(עדכון ראשון 11:51)

התהפכות משאית בכביש 12, ליד אילת, 13 ביולי 2017. דוברות כב"ה
זירת התאונה, היום/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully