וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל בבנו התינוק עד שהתעוור ושיקר לרופאים: אישום נגד אב מחדרה

שלומי גבאי

13.7.2017 / 13:00

כתב אישום הוגש נגד תושב חדרה, אב לתינוק בן תשעה חודשים, שאיבד את ראייתו לצמיתות. האב נאשם בהתעללות, תקיפה וגרימת חבלה חמורה לבנו. בכתב האישום מתואר כיצד הגיע לבית החולים עם אשתו, ושיקר שבנו שרט את עצמו

דיון הארכת מעצר אב החשוד בהתעללות בבנו בגבעת אולגה שבחדרה. שלומי גבאי
האב שהואשם בהתעללות, בדיון הארכת מעצרו בסוף החודש שעבר/שלומי גבאי

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד אב מגבעת אולגה בגין התעללות וגרימת חבלה חמורה בבנו, תינוק בן תשעה חודשים. על פי החשד, התינוק עבר הזנחה קשה שכתוצאה ממנה איבד את ראייתו לצמיתות. האב והאם, צעירים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בסוף החודש שעבר לאחר שבנם הובהל לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני חבלות.

במהלך הבדיקות הרפואיות התברר שהתינוק סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו. כתב האישום שהוגש נגד האב בבית המשפט המחוזי בחיפה כלל ארבעה סעיפי אישום: חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין הגורמת לו חבלה חמורה על ידי אחראי, תקיפת קטין הגורמת לו חבלה של ממש על ידי אחראי והתעללות בקטין וחסר ישע על ידי אחראי. בשלב זה, האם שוהה במעצר בית ולא הוגש נגדה כתב אישום.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר סגן ראש המל"ל לשעבר בפרשת הצוללות: "ראיות בהיקף גדול"
שלוש קומות ביותר משבעה מיליון שקלים: הבית של אבי גבאי
החיסול באשקלון: אבטחה הוצמדה לגורמים במשטרה ובפרקליטות

דיון הארכת מעצר אם החשודה בהתעללות בבנה בגבעת אולגה שבחדרה. שלומי גבאי
האם החשודה/שלומי גבאי

בכתב האישום מתואר כיצד התינוק פונה לבית החולים עם חבלות ועם דימומים רבים בעיניו וחבלה חמורה, בגינם נאלץ לעבור שני ניתוחים בעיניים. אביו ואמו של התינוק דיווחו במרמה לצוות הרפואי כי סימני החבלה שעל גופו הם תוצאות משריטות שגרם לעצמו, בזמן שהם ידעו שהנאשם הוא שגרם לסימני החבלה. במעשיו, קובע כתב האישום, גרם הנאשם לבנו לחבלות חמורות, והתעלל בו גופנית ונפשית.

במהלך דיוני הארכת מעצרו של האב בסוף החודש שעבר, הכחיש האב כל קשר לתקיפות החמורות וביקש לשהות לצד מיטת חוליו של בנו שהועבר לטיפול בבית חולים "דנה" בתל אביב. חוקר המשטרה רמי יוסיפיאן סיפר כי על גופו של הפעוט נמצאו סימני נשיכה. סניגורו של האב, עו"ד דן גלעד, טען אז שהאב היה זה שהזמין את האמבולנס בשל מצבו, אותו הסביר בכך שהתינוק החל לפרכס בפתאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully