וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה לבריאותו של ח"כ חזן או החרמה זדונית: הקרב על המזגן

13.7.2017 / 7:35

סערה במסדרונות הכנסת, בעקבות החרמת מזגן שהיה בלשכתו של חבר הכנסת אורן חזן. הח"כ תקף את יו"ר הכנסת שהזמין רופא שקבע – "מזגן נוסף בחדר עלול להוביל להחרפה במצבו הבריאותי"

(בווידאו: אורן חזן בבית המשפט, בשבוע שעבר)

הכנסת החרימה השבוע מזגן מלשכת ח"כ אורן חזן, שהאשים את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בטענה שהוא "מנסה לחנוק אותי". רופא הכנסת ד"ר יצחק ליפשיץ קבע, אחרי התייעצות עם שלושה פרופסורים מומחים, כי מזגן נוסף בחדרו עלול להוביל ל"החרפה במצב בריאותו".

ביום שני חזן צייץ בטוויטר כי המזגן נלקח מחדרו היות וליו"ר הכנסת אדלשטיין "לא נוחה דרישתי לשקיפות, בפרט בתקציב הכנסת", והאשים את אדלשטיין בניסיון לחנוק אותו. הוא טען שאנשי הכנסת "פרצו" לחדרו ולקחו את המזגן ללא אישור, כדי "שלא יהיה לי אוויר ואיעלם". חזן, שסובל מאסטמה, הסביר שהוא נזקק למזגן נוסף כי המזגן המרכזי בחדרו אינו פועל כראוי.

בכנסת דחו את טענות חזן ואמרו שהמיזוג פועל כנדרש כבכל לשכה, והמזגן הנוסף נדרש "במקום אחר". עם זאת, עקב טענותיו, נקבע שרופא הכנסת ד"ר יצחק ליפשיץ יבקר בחדר כדי לבחון את טענותיו. חזן עדכן בטוויטר כי הגעת ד"ר ליפשיץ נועדה "לבחון את מידת המחנק בחדרי". ליפשיץ, מלווה בשני גורמי מקצוע נוספים, הגיע ללשכת הח"כ בהיעדר חזן. אחרי התייעצות עם שלושה מומחים, קבע כי הפעלת מזגן נוסף עלולה ליצור חשש "להחרפה במצב בריאותו".

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ חזן: "בפרקליטות יש מי שצריך להיות מאחורי סורג ובריח"
מאיינשטיין ועד אורן חזן: כך הפכה אזרחות הכבוד ל"ליטוף לאגו"
"גורמים רוסיים קיימו שיחות עם מקורבי טראמפ כבר ב-2015"

ח"כ חזן: "חלק מהאנשים בפרקליטות צריכים להיות מאחורי סורג ובריח". בני בן סימון
מי הזיז את המזגן שלו? חזן, בשבוע שעבר בבית המשפט/בני בן סימון

במסמך שעליו חתום ליפשיץ נכתב כי "דנו עמוקות בפרטי הדרישות" וכי התקיימו התייעצויות עם "שלושה מומחים לענייני אף, אוזן, גרון וריאות", ו"הננו ממליצים על התקנת מאוורר בחדרו" ובנוסף "הכנסת תסייע בהחלט לח"כ המכובד בהתקנת מתקן אינהלציה, לשימושו האישי והבלעדי והפרטני, לאור העובדה ששלושה רופאים נכבדים לא תמכו בהתקנת מזגן נוסף".

"אדלשטיין ממשיך בשיטות החשוכות והישנות המוכרות לו היטב", אומר ח"כ חזן. "לאחר שאנשיו פרצו ללשכתי והעלימו את המזגן (ומי יודע מה עוד עשו שם) נתפס בקלקלתו והחל לטעון טיעונים שונים ומנוגדים. הפרשה הגיעה לשיאים חדשים כשהטענה היא שהוא דואג לבריאותי".

"אני תוהה למי להאמין", ממשיך חזן, "ליולי שסיפר שלקחו את המזגן כי היה נדרש בחדר אחר, ליואל שסיפר שלקחו אותו כי הוא תקול, לאדלשטיין שסיפר שאין הוכחה שיש לי בעיה רפואית, או ליו"ר הכנסת שאומר כעת שהוא דואג לשלומי ומזגן זה לא בריא לחולי אסטמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על בריאותו של חזן. ח"כ אדלשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רק לדבר אחד אפילו דמיונו הפורה של היו"ר לא מצא פתרון וטרם נעניתי", תהה חזן, "מדוע היה צורך לפרוץ לחדרי, מעוז קודשו של חבר כנסת, בו נמצאים המסמכים הפרטיים ביותר, כולל פניות ציבור רגישות שבהן אני מטפל. וזה האיש שעומד בראש כנסת ישראל. מביך, עצוב, הזוי".

האזינו לריאיון עם ח"כ חזן בתכניתה של איילה חסון ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully