וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול באשקלון: אבטחה הוצמדה לגורמים במשטרה ובפרקליטות

13.7.2017 / 11:15

לדברי גורם המעורה בחקירה מיד לאחר החיסול הוחלט להצמיד מאבטחים למעורבים בתיק, על אף שלא היה כל מידע קונקרטי על איום כלפיהם. קורקוס העיד נגד ראש ארגון הפשע יניב זגורי, שנמלט לתאילנד. לפני כשנה נרצחה אשתו

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: נועה לוי

(דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על חיסולו של קורקוס, בחודש שעבר)

מאבטחים אישיים הוצמדו לבעלי תפקידים במשטרה ובפרקליטות שטיפלו בעד המדינה טל קורקוס שנרצח בחודש שעבר בהטמנת מטען ברכבו באשקלון – כך אמר לוואלה! NEWS גורם המעורה בפרטי החקירה. לדברי הגורם, במשטרה החליטו שלא לקחת סיכונים מיותרים ומיד אחרי הפעלת מטען החבלה ברכבו של קורקוס הצמידו אבטחה לכמה מהמעורבים בתיק שבו גויס קורקוס כעד מדינה. "לא היו איומים או מידע קונקרטי המצביע על רצון לפגוע בהם", אמר הגורם שהגדיר את המהלך "צעד דרמטי".

קורקוס היה על פי המשטרה גורם משפיע בארגון הפשע של יניב זגורי והעיד נגדו ונגד ודמויות מוכרות נוספות בעולם הפשע הישראלי; דבר שהביא לכך שהם נשלחו לכלא לתקופה ממושכת. לפני כשנה נרצחה גרושתו של קורקוס דבורה הירש לעיני שלושת ילדיהם בעת נסיעה ברכבה בבאר שבע. במשטרה עלה החשד כי הירש נרצחה כנקמה על מעשיו של בעלה לשעבר. על פי ההערכות במשטרה זגורי הוא שנתן את ההוראה לחיסול, אך הוא עצמו שוהה בימים אלה בתאילנד.

עוד בוואלה! NEWS:
עד המדינה שחוסל הובא לקבורה: "אלוהים ישלם למי שעשה את זה"
אולמרט משתחרר ומתקפת סייבר בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS
לשלוט בשטח - ולמנוע נקמה: האתגרים הגדולים אחרי חיסול עד המדינה

העבריין טל קורקוס. חדשות 10, צילום מסך
ביקש להעביר את הדיון בעניינו למחוז המרכז. קורקוס/צילום מסך, חדשות 10

קורקוס חוסל ב-27 ביוני בשעה 4:00 לפנות בוקר. מותו נקבע בזירה לאחר שנמצא ללא רוח חיים ועם כוויות קשות בגופו. לאחר החיסול נודע כי קורקוס ביקש להעביר את הדיונים בעניינו ממחוז דרום מחשש לחייו. המשטרה התנגדה לבקשה בטענה כי ניתן להגן עליו מפני העבריינים שנגדם העיד ובית המשפט העליון קיבל את עמדתה והותיר את התיק בידי בית משפט השלום בבאר שבע.

להלווייתו של קורקוס בבית העלמין באר שבע הגיעו עשרות חברים ובני משפחה. "אלוהים ישלם למי שעשה את זה", אמרה קרובת משפחה שהגיע להלוויה. "חבורה של פחדנים רצחו את טל, לפחות היו באים פנים אל מול פנים והוא היה רואה מי הרג אותו".

חשד לרצח באשקלון, גבר נהרג בפיצוץ מכונית. חטיבת דובר המשטרה
זירת החיסול באשקלון, בחודש שעבר/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully