וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי שוחח עם אבו מאזן: "לבנות אמון הדדי בצעדים קטנים"

12.7.2017 / 20:13

יו"ר הרשות הפלסטינית בירך את יו"ר מפלגת העבודה על בחירתו לתפקיד, וזה קרא לו להיפגש עם נתניהו. "שלום לא נעשה בפגישות בינלאומיות או בוועידות אזוריות, הוא מתחיל ביצירת אמון וקרבה בין אישית בין הצדדים", קרא גבאי

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שוחח הערב (רביעי) עם יו"ר מפלגת העבודה הנבחר אבי גבאי, ובירך אותו על בחירתו לראשות המפלגה. גבאי הודה ליו"ר הרשות, וקרא לו ולנתניהו להיפגש פנים אל פנים ולדון בעניינים השוטפים בין הצדדים.

כמו כן, גבאי קרא "לבנות אמון הדדי בצעדים קטנים תחילה, כמו הוצאת ספרי לימוד המכילים תכנים מסיתים ממערכת החינוך הפלסטינית - מחסום שמפריע לחיי השגרה עם הפלסטיניים ולהתקדם עם הזמן לסוגיות הליבה". לדבריו, "שלום לא נעשה בפגישות בינלאומיות או בוועידות אזוריות, הוא מתחיל ביצירת אמון וקרבה בין אישית בין הצדדים".

עוד בוואלה! NEWS:
הרצוג נענה לבקשת גבאי: "אמשיך לשמש כיו"ר האופוזיציה"
גבאי לוואלה! NEWS: "נביא את המפלגה ל-30 מנדטים ונחליף את נתניהו"
גבאי בבוקר שאחרי הניצחון: "הצלחנו להביא תקווה חדשה"

אירוע חילופי יו"ר במפלגת העבודה 12 ביולי 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
"להתקדם לסוגיות הליבה". גבאי לצד הרצוג הטקס חילופי יו"ר המפלגה, היום/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בוועידת הפסגה בריאד, 21 במאי 2017. רויטרס
"להוציא ספרי לימוד המכילים תכנים מסיתים". אבו מאזן/רויטרס

יומיים לאחר בחירתו לראשות המפלגה הגדולה באופוזיציה, נראה כי גבאי עדיין רחוק מלשכת ראש הממשלה. על פי סקר פאנלס פוליטיקס שנערך היום עבור המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS, שיעור התמיכה ביו"ר יש עתיד יאיר לפיד ובגבאי זהה, ועומד על 16% לכל אחד - לעומת 35% לראש הממשלה המכהן נתניהו.

"יש עתיד" מתאוששת מעט, ושומרת על מעמדה בסקרים כמפלגה השניה בגודלה בכנסת, אילו הבחירות היו נערכות היום - 21 מנדטים, לעומת 19 של העבודה. הליכוד ממשיך להוביל, עם 25 מנדטים. הסקר נערך כפאנל אינטרנטי, וכלל 517 נשאלים מהמגזר היהודי והערבי. הבית היהודי והרשימה הערבית המשותפת זוכות בסקר ל-12 מנדטים כל אחת, ומרצ נמצאת מעל אחוז החסימה, עם חמישה מנדטים. טעות הדגימה בסקר היא 4.3%.

בסקר ערוץ 10 שפורסם אמש קיבלה רשימת המחנה הציוני 24 מנדטים, לעומת 16 של יש עתיד, ו-29 של הליכוד. בשאלת המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה, 37% מהנשאלים בסקר חדשות 10 השיבו כי נתניהו הוא המתאים ביותר, ורק 14% טענו כי גבאי הוא המועמד המתאים ביותר לתפקיד הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully