וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף במליאה: ח"כ רוזנטל "מסית"; שקד "מעודדת שחיתות"

12.7.2017 / 17:45

חבר הכנסת, שפרסם לאחרונה סרטון ובו טען כי שרים רבים מעורבים בשחיתות והשווה אותם ל"יתושים", הטיח בשרת המשפטים: "את צבועה, השחיתות לא מפריעה לך". שקד השיבה: "חתיכת שקרן, אני אתבע אותך דיבה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

עימות חריף התפתח היום (רביעי) במליאת הכנסת בין שרת המשפטים איילת שקד לחבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני), על רקע סרטון שפרסם לאחרונה רוזנטל ובו טען כי רבים מחברי הממשלה מעורבים בשחיתות וכינה אותם "יתושים". בין היתר, הטיחו הח"כים זה בזה מילים קשות כמו "שקרן", "מסית" ו"מעודדת שחיתות".

במהלך הדיון בהצעת "חוק האגודות העותומניות" של ח"כ עליזה לביא (יש עתיד), שמבקש לקבוע רישום ופיקוח מטעם רשם העמותות על אגודות אלה, שאינן נדרשות לשקיפות על פי המצב כיום, צעק ח"כ רוזנטל לעבר השרה שקד. "כמה צבועה את יכולה להיות? השחיתות לא מפריעה לך", קרא.

עוד בוואלה! NEWS:
לפיד: "פרשת הצוללות היא לא רק שחיתות – אלא פגיעה בביטחון"
שקד לוואלה! NEWS: אולמרט ריצה שני שליש ממאסרו, זה הזמן לרחמים
האתר החדש של מיקי רוזנטל: "השחיתות כאן נמצאת בכל מקום"

כ"כ מיקי רוזנטל בהצבעה בכנסת על מתווה הגז, ספטמבר 2015. נועם מושקוביץ
"ממתין למימוש איומיה של שרת המשפטים". רוזנטל/נועם מושקוביץ
שרת המשפטים אילת שקד, ישיבת ממשלה, 22 בינואר 2017. פול צלמים
צילום: אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"מעציב אותי שזאת הרמה של חברי הכנסת". שקד/מערכת וואלה! NEWS, פול צלמים צילום: אלכס קולומויסקי

"את מדברת איתי על טוהר מידות, את בורחת ולא מצביעה", עוד הוסיף חבר הכנסת. הוא המשיך והטיח בשרת המשפטים: "את מעודדות שחיתות. את עובדת בזה". הוא עוד קרא לעבר שקד: "את לא מוכנה לאסור על ח"כים כמוך לקבל כסף מלוביסטים".

שקד מיד השיבה לו, והוסיפה התייחסות לסרטון המדובר שפרסם רוזנטל: "אתה בראש ובראשונה משקר. אתה משקר ומסית, ומציג את חברי הממשלה כזבובים". לדברי השרה, "רק מעציב אותי שזאת הרמה של חברי הכנסת. אם זה היה הפוך, מיד היה קם קול צעקה - ובצדק".

"סרטון היתושים" שפרסם רוזנטל:

היא עוד התייחסה לטענה שהעלה נגדה רוזנטל על כך ש"קיבלה תרומה מהלוביסט אברהם פורז ולאחר מכן קידמה חוק עבור לקוחותיו", וטענה: "אתה מעז להכפיש אותי, כשאתה יודע שכל התרומות מתקבלות לפי החוק ובשקיפות". לדבריה, "תתבייש איך שאתה מדבר לשרה במדינת ישראל. אתה מבייש את המפלגה שלך, אתה מבייש את הכיסא שאתה יושב עליו. בראש ובראשונה, זאת בושה וחרפה למדינת ישראל".

בהמשך הוסיפה השרה שקד כלפי רוזנטל: "אתה חתיכת שקרן. אם תמשיך ככה, אני אתבע אותך דיבה". בתגובה לאיום של שקד לתבוע אותו, הבהיר ח"כ רוזנטל כי הוא מתחייב להסיר את חסינותו הפרלמנטרית אם יידרש לכך. "אני עומד מאחורי דבריי ומתחייב להסיר את חסינותי בשמחה", מסר, "ממתין למימוש איומיה של שרת המשפטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully