וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מגן על בנו: "הוא חף מפשע, זה ציד מכשפות"

12.7.2017 / 14:20

נשיא ארה"ב אמר כי בנו דיבר בפתיחות ובשקיפות, וכי אין פסול בפגישה שקיים עם עורכת דין רוסייה שלכאורה פעלה מטעם הקרמלין כדי לפגוע בקלינטון. לברוב: "מה הבעיה בפגישה עם עורך דין?"

צילום: CNN, עריכה: ורד לידני

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגן היום (רביעי) על בנו ואמר כי הוא "חף מפשע". זאת אחרי פרסום תכתובות מיילים שחשפו כי דונלד טראמפ ג'וניור, בנו הבכור, היה נלהב לקבל סיוע מצד רוסיה כדי להכפיש את הילרי קלינטון, יריבתו של אביו במהלך הבחירות אשתקד.

"בני דונלד עשה עבודה טובה אתמול בלילה", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, בהתייחסו לריאיון שהעניק לרשת "פוקס ניוז". "הוא היה פתוח, שקוף וחף מפשע. זהו ציד המכשפות הפוליטי הגדול ביותר בהיסטוריה. עצוב!", כתב.

הפגישה שקיים טראמפ ג'וניור ביוני אשתקד עם עורכת הדין הרוסייה נטליה וסלניצקיה, שלכאורה פעלה מטעם הקרמלין, נחשפה בימים האחרונים בניו יורק טיימס. הפגישה, שנערכה במגדלי טראמפ ב-9 ביוני, נקבעה בהתכתבות בין טראמפ ג'וניור לבין רוב גולדסטון, כתב תרבות בריטי ומכר של משפחת טראמפ, שאמר כי הוא פועל מטעם בנו של אוליגרך רוסי - המקורב לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין וכן לטראמפ האב.

סגן נשיא ארה"ב הנבחר מייק פאנס דונאלד טראמפ ג'וניור ואיוונקה טראמפ במסיבת עיתונאים בניו יורק, 11 בינואר 2017. רויטרס
תמיכה מאבא. טראמפ ג'וניור ואביו, ינואר/רויטרס

במוסקבה מכחישים כל קשר לעורכת הדין וסלניצקיה, שגם היא טוענת כי היא נפגשה עם טראמפ ג'וניור ועם בכירים נוספים בקמפיין הבחירות מטעמה הפרטי. שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב אמר היום כי הוא לא ידע על הפגישה שהתקיימה בין השניים ואמר כי מדובר בהאשמות "פרועות".

"גיליתי בהפתעה שעורכת דין רוסייה ובנו של טראמפ מואשמים בכך שהם נפגשו. עבורי, זאת האשמה פרועה", אמר לברוב במהלך ביקורו בבריסל. "מאחר שאם בן אדם מדבר עם עורך דין, מה הבעיה או האיום בכך? לא ידעתי על כך שום דבר, למדתי זאת מהטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully