וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל ילדה ילד מזרעו של בעלה שמת בתאונה: "המשכיות בעולם הזה"

בעלה של דניאל מימון, יצחק, נהרג בתאונת דרכים חודש וחצי אחרי חתונתם. בטרם נקבר ביקשה אלמנתו לשאוב ממנו זרע ולאחרונה, לאחר מאבק משפטי ובתמיכת חמותה - הביאה לעולם ילד

דניאל מימון וחמותה סימה חובקות בן שנולד מזרעו של בעלה שמת בתאונה. צילום מסך (פייסבוק), מערכת וואלה! NEWS
דניאל מימון וחמותה סימה חובקות בן שנולד מזרעו של בעלה שמת בתאונה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך (פייסבוק)

יצחק, בעלה של דניאל מימון, נהרג בתאונת דרכים לפני שנתיים וחצי, חודש וחצי אחרי החתונה. אלמנתו ביקשה לפני שנקבר לשאוב זרע מבעלה ולאחרונה החליטה להביא ממנו ילד לעולם. אחרי מאבק משפטי בסוף השבוע האחרון היא ילדה בן לצד חמותה סימה מימון.

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של בית החולים איכילוב בתל אביב תוארו קורות המקרה. "דניאל ויצחק התחתנו לפני שנתיים וחצי מתוך אהבה גדולה. הם היו צעירים, בתחילת שנות ה-20 לחייהם עם חלומות גדולים", נכתב. "חודש וחצי אחרי החתונה נהרג יצחק בתאונת דרכים והשאיר אחריו אלמנה צעירה ואימא סימה, שבורת לב. טרם קבורתו, ביקשה דניאל לשאוב זרע מבעלה".

מימון צוטטה בפוסט אומרת כי התלבטה בהתחלה אם תשתמש בזרעו של בעלה. "לא ידעתי באותו רגע אם אשתמש בזה, אבל היה חשוב לי שאם ארצה, תהיה לי אפשרות להעמיד לו המשכיות בעולם הזה", נכתב.

לקריאה נוספת:
פעוטה בת שלוש טבעה בקאנטרי בהרצליה, מצבה קשה
בבית שמש זועמים על החלטה לירות בכלבים; ראש העיר: "מתייפייפים"
חבריו של הקשיש שירה בפורצים ביישוב בשרון: "גאים בו"

"במשך שנה וחצי היא התלבטה, ניסתה להמשיך את חייה", תיארו בבית החולים. "נעזרת בחמותה שאימצה אותה כבתה ותמכה בה בכל צעד. כשדניאל פנתה לבית המשפט בבקשה שיאפשר לה להשתמש בזרע של בעלה המנוח היא קיבלה תשובה שלילית. 'את צעירה. למה את צריכה את זה?' שאלו. 'תמצאי אהבה חדשה ותתחילי את חייך מחדש עם אבא נוכח לילדים שלך', ענו לה.

עם זאת, מימון התעקשה ונאבקה לצד חמותה על זכותה. "הסוף כבר ידוע: בית המשפט אישר את בקשתה, דניאל עברה הפריה מוצלחת, לוותה בכל שלב בהיריון על ידי ד"ר רונית אלמוג, רופאת נשים בכירה, ובסוף השבוע האחרון הגיעה נרגשת לחדר לידה שם חיכתה לה המיילדת רחל יעקובי והביאה לעולם בן זכר כשלצדה חמותה הנרגשת שהזילה דמעות על התינוק החדש שלא יזכה להכיר את אביו אבל יישא את שמו ונולד מאהבה גדולה של אוהבים צעירים שנפרדו ברגעים היפים של החיים ויישארו מחוברים לתמיד בזכות תינוק יפהפה ואהוב".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully