וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 16 הרוגים בהתרסקות מטוס צבאי במיסיסיפי

11.7.2017 / 10:30

מטוס הרקולס של חיל הנחתים יצא מקרוליינה הצפונית, ומסיבה לא ברורה התרסק בשטח פתוח. ה-FBI שלח צוות חקירה לזירה, אך הרשויות סבורות כי מדובר בתאונה

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

לפחות 16 בני אדם נהרגו הלילה (שלישי) בהתרסקות מטוס של צבא ארצות הברית במיסיסיפי – כך מסרו הרשויות במדינה. עדיין לא ידוע מה הוביל לתאונה הקטלנית שאירעה במחוז לה פלור שבצפון מיסיסיפי, כ-160 ק"מ מצפון לג'קסון, בירת המדינה.

שרה ברנס, דוברת של חיל הנחתים, אמרה רק כי מטוס תובלה של החיל מדגם הרקולס "עבר תאונה", ובתחילה דווח על חמישה בני אדם שנספו בהתרסקות. כמה שעות לאחר מכן, מסר פרד רנדל, ראש שירותי החירום של מחוז לה פלור, כי 16 בני אדם נהרגו בתאונה, אך לא פירט מעבר לכך.

עוד ידיעות מהעולם
המסמכים הסודיים חושפים: קטאר הפרה הסכמים - והובילה למשבר במפרץ
ראש ממשלת עיראק בנאום ניצחון במוסול: "סוף מדינת הטרור של דאעש"

לפחות 16 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס של חיל הנחתים האמריקני במיסיסיפי. רויטרס
זירת ההתרסקות במיסיסיפי, היום/רויטרס

רשת מקומית בעיר שארלוט, שציטטה גורמים ברשות התעופה הפדרלית, דיווחה כי הטיסה יצאה מצ'רי פוינט, קרוליינה הצפונית, שם ממוקם בסיס אווירי של הנחתים. דובר של ה-FBI מסר לניו יורק טיימס כי הבולשת שולחת גורמים רשמיים לזירת ההתרסקות, אולם הרשויות לא סבורות כי ההתרסקות נגרמה במזיד. "אנחנו רק מסייעים", אמר הדובר ברט קאר. "הסיוע יכול להיות מכוח אדם ועד איסוף ראויות".

מושל מיסיסיפי פיל בראיינט כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי התאונה היא "טרגדיה". בתמונות מהזירה נראות הריסות המטוס שעולות בלהבות בתוך שדה עם צמחייה גבוהה, כשעשן רב מיתמר בשמי האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully