וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים נרצחו בב"ש ובשדרות; החשוד הראשון נעצר בעבר - ושוחרר

החשוד מבאר שבע, שם נמצאה זוגתו כשסימני דקירה על גופתה, נעצר לפני כשבועיים אך השוטרים טענו שהאלימות על גופה של האישה הייתה "לא בומבסטית" והוא שוחרר לאחר שלא הגישה תלונה. בשדרות נמצאה אישה ללא רוח חיים

תיעוד מבצעי מד"א

(בווידיאו: זירת האירוע בבאר שבע)

שתי נשים נמצאו הלילה (שלישי) ללא רוח חיים בשדרות ובבאר שבע לאחר שלפי החשד נרצחו. לקראת חצות התקבל דיווח במשטרה מגבר בשדרות על הימצאותה של אישה ללא רוח חיים בדירה הסמוכה אליו. ככל הנראה, הוא היה תחת השפעת אלכוהול. כוחות משטרה איתרו את האישה, בת 52, בדירה ברחוב חגי בעיר, וצוות מד"א קבע את מותה. הגבר נעצר. כל כיווני החקירה נבדקים וטרם ברור אם מדובר היה ברצח.

כשעתיים לאחר מכן נמצאה אישה בת 48 ללא רוח חיים בבאר שבע, לאחר שעל פי החשד נדקרה למוות על ידי בן זוגה. היא נמצאה עם סימני אלימות על גופה ברחוב אלכסנדר ינאי בעיר. "כשהגענו למקום ראינו אישה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק", תיאר פרמדיק וחובש בכיר במד"א מיכאל וולינסקי. "ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום". אחת השכנות סיפרה כי בני הזוג היו מרבים לריב והצעקות שלהם נשמעו ברחבי הבניין.

החשוד נעצר לפני כשבועיים בחשד לאלימות לאחר שנשמעו צעקות מהדירה והוא תקף את השוטר שהגיע למקום. הוא נלקח לתחנה בחשד שהיכה את האישה, שעליה נראו סימני אלימות "לא בומבסטיים" לפי המשטרה, והיא סירבה להגיד תלונה. כעבור שלושה ימים, הוא שוחרר.

עו"ד אלכס גאוסקין, שמיצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח מבאר שבע, מסר: "החשוד טופל בעבר על ידי רשויות בריאות הנפש. הוא נמצא במצב נפשי קשה ותחת השפעת אלכוהול. מצער מאוד שלמרות מצבו הנפשי המשטרה בחרה שלא לעדכן את הסניגוריה הציבורית על מעצרו ומנעה ממנו ייעוץ של עו"ד לפני חקירתו".

עוד בוואלה! NEWS:
במהלך פריצה לביתו: בן 82 מהשרון ירה למוות בפורץ פלסטיני
ילד החוץ שהספיק לערוק מ"כולנו" - וכבש את מפלגת העבודה מבפנים
גבאי בנאום ניצחון: "הלילה הזה הוא תשובה לכל מי שהספיד את המפלגה"

חשד לרצח בשדרות: אשה נמצאה ללא רוח חיים, גבר נעצר. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בשדרות, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר אלפי נשים הפגינו בכמה עצרות מרכזיות בחיפה, בירושלים ובתל אביב נגד רצח נשים ואלימות כלפי נשים. זאת, בשבוע שבו נהרגו ארבע נשים: מיה גורן, שעל פי החשד נרצחה בידי בן זוגה, אודליה בכר, שנמצאה מתה לצד בן זוגה ברוך אינדיג, דליה ברוך, שנמצאה מתה ובן זוגה ככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו, והנרייט קרא, בת 18, שנמצאה ללא רוח חיים כשעל גופתה סימני אלימות קשים.

(עדכון ראשון: 03:30)

עוד באותו נושא

"חיינו הפכו הפקר": תשע נשים נרצחו על ידי קרובים או בני זוג בחצי שנה

לכתבה המלאה
חשד לרצח בשדרות: אישה נמצאה ללא רוח חיים. משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בשדרות, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ישראל
חשד לרצח בבאר שבע: אשה נמצאה ללא רוח חיים עם סימני דקירה, בעלה נעצר. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בבאר שבע, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully