וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונות בים המלח נותרו ללא חשמל בשיא החום: "זה פשוט סיוט"

11.7.2017 / 1:22

שיבוש באספקה הותירה את הנופשים ללא מזגן במהלך השרב הכבד. "חוצפה שלא החזירו לנו את הכסף", התלוננו נופשים ב"דייויד ריזורט", שחששו לאכול במקום בשל בעיות הקירור במטבח. חברת החשמל: "לא דווח לנו על פגיעה בנופשים, התקלה סודרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנשים ירדו עם מזוודות וביקשו לעזוב". נופשים במלון "דייויד ריזורט" בזמן הפסקת החשמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקלה באזור המלונות בים המלח שיתקה אתמול בשעות הצהריים (שני) את אספקת החשמל, בין היתר במלון "דייויד ריזורט", והותירה את הנופשים שבו ללא מיזוג בחום הכבד. "זה פשוט סיוט", סיפרה גאולה לידור, בת 65 מראשון לציון שהגיעה למלון כחלק מנופש גמלאים שכלל שלושה אוטובוסים מלאים. "מדובר במלון גדול עם 600 חדרים - ואין חשמל. זה גיהנום, צריך לשבת בלובי ויש חום אימים. ב-16:30 הודיעו לנו שהחשמל חזר חלקית, כך שיש תאורה - אבל לא יותר מזה, ואנחנו פשוט סובלים. אין מזגנים, אין קירור והמעליות לא עובדות", הוסיפה.

לדבריה, נופשים שביקשו לעזוב את המלון נתקלו בסירוב של מנהליו לספק החזר כספי. "אנשים ירדו עם מזוודות וביקשו לעזוב, אבל אמרו להם שלא מחזירים כסף. אני מתה פה, נוטפת מים, זו חוצפה שלא מחזיקים לאנשים את הכסף שלהם. הגעתי לכאן בהסעה, ולמרות זאת, הייתי מזמינה מחר מונית ונוסעת מכאן. איך אפשר לנפוש ככה? זה נופש?", התרעמה לידור. לדבריה, הנופשים חוששים גם לאכול במלון בשל הקירור הלקוי במטבח, שנגרם מהפסקת החשמל. "זה לא מקובל, וזו חוצפה שלא מוכנים להחזיר לנו את הכסף", הוסיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במלון סירבו להתייחס לתקלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעות הערב הודיע משרד האוצר כי ועד העובדים של חברת החשמל נוקט עיצומים, וקרא לו לחזור בו מצעדיו. "במהלך השבועות האחרונים שובת ועד העובדים בחברת החשמל וגורם נזקים משמעותי לחברת החשמל, ליצרנים פרטיים, ולאלפי ספקים נוספים במשק", נמסר. בוועד הסבירו כי העיצומים הם רק מול יצרנים פרטיים וספקים והם אינם שובתים בכל הקשור לתיקון תקלות לציבור האזרחים הרגיל.

מחברת החשמל נמסר כי בשעות הצהריים הייתה הפרעה בתחנת משנה במשך כשעה. "ההפרעה טופלה והחשמל הוחזר בהדרגה, במשך כמה שעות היו ירידות ועליות במתח", נמסר. "מבתי המלון עמם עמדנו בקשר לא נמסר כל מצב של הפסקות חשמל ממושכות או פגיעה בלקוחות, מה גם שבתי המלון מצוידים בגנרטורים. בכל מקרה אספקת החשמל למלון כבר סדירה".

ממלון דיוויד ריזורט לא נמסרה תגובה.


(עדכון ראשון: 23:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully