וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ על תבוסתו: "מי שלא יודע להפסיד לעולם לא ינצח - זו דמוקרטיה"

11.7.2017 / 1:22

תומכיו של פרץ הביעו אכזבה מרה מניצחונו של גבאי במרוץ לראשות המפלגה, ואמרו כי "היה עדיף מועמד עם חמישה עשורי עשייה על חמישה חודשי ניסיון". מקורבו התרעם: "מדהים איך בישראל מעדיפים הצבעה אופנתית בלי מחשבה"

צילום: צלמי וואלה, עריכה: ורד לידני

בסביבתו של ח"כ עמיר פרץ הביעו אתמול (שני) אכזבה, לאחר היוודע דבר ניצחונו של אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה. פרץ עצמו אמרה בנאום התבוסה שלו כי בירך את גבאי, וכי הוא מקבל את התוצאות. "היה פה מסע מדהים. אלפי אנשים נסחפו לתוך המסע הזה, שכולו היה התנדבות יוצאת מן הכלל. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לכל הפעילים שהתנדבו יום וליל כדי להיות יחד איתי וכמובן להשיג הישג חשוב ביותר", אמר. "אני רוצה להודות למשפחתי שבהחלט ודאי מתגעגעת, אז הנה המסר הראשון דרך כלי התקשורת: מי שלא יודע להפסיד לעולם לא ינצח. אנחנו מקבלים את התוצאה. זו מפלגה דמוקרטית, ובדמוקרטיה הדבר החשוב זה לדעת לקבל את ההכרעות הדמוקרטיות. ככה אנחנו רואים זאת".

"המפלגה ויתרה על הזדמנות גדולה להיות מונהגת בידי מנהיג דגול", אמר בנו של פרץ, אוהד. "מפלגת העבודה בחרה בהזדמנות מסוג אחר, הזמן יגיד אם לטובה או לרעה. כרגע אנחנו עדיין מופתעים, ננתח את התוצאות ונבין מה היה כאן", הוסיף.

עמיר פרץ מגיע למטה שלו בתל אביב ערב הבחירות 10 ביולי 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
פרץ נכנס למטה שלו לאחר ההודעה על התבוסה, אתמול/מגד גוזני, מגד גוזני
פעילים מאוכזבים במטה של עמיר פרץ בתל אביב ערב הבחירות 10 ביולי 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
פעילים מאוכזבים, אתמול/מגד גוזני, מגד גוזני

שי בן יעיש, מקורבו של פרץ, אמר כי במחנה המפסיד מקבלים את תוצאות הבחירות "על אף שייחלנו לעתיד טוב יותר לישראל". לדבריו, "הייתי מופתע עד כמה ההצבעה בישראל נלחמת בשיניים להיות אופנתית ובלי שום מחשבה. בוחרים בחדש מתוך מחשבה שהחדש יביא את הבשורה, כמילות השיר של יהודה עמיחי, כשמחכים בתחנה ומעדיפים להמתין לשינוי במקום לעלות עליו. למען הסר ספק, פרץ עם חמישה עשורים של עשייה היה יכול בוודאות לתרום הרבה יותר מאדם עם חמישה חודשי עשייה, כמו אבי גבאי".

גבאי קיבל 52% מהקולות שהם 16,080 - לעומת פרץ שקיבל 47% מהקולות שהם 14,834. הקלפיות נפתחו בשעה 11:00 ואחוז ההצבעה עמד על 59%, שהם 30,916 מתפקדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר המפלגה המודח יצחק הרצוג, שתמך בפרץ, בירך גם הוא את גבאי אתמול. "שוחחתי כעת עם אבי גבאי ובירכתי אותו על ניצחונו המרשים בפריימריז לראשות מפלגת העבודה. הבהרתי לו כי אתייצב לצידו לסייע לו בכל דרך לחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון. שיהיה בהצלחה", אמר. "שוחחתי גם עם עמיר פרץ ובירכתי אותו על מערכת הבחירות המרשימה שניהל".

ח"כ חיליק בר, שהביע תמיכה בפרץ, אמר במשדר וואלה! NEWS לאחר סגירת הקלפיות כי פרץ "עובד יותר קשה מכל הצעירים שמקיפים אותו. עמיר אומר בצדק: 'אם ננצח, מחר יתחיל המסע האמיתי ברחוב הישראלי להחלפת נתניהו. ממחר נתחיל כבר לראות תזוזה לכיוון שלנו'".

(עדכון ראשון: 22:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully