וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מת"א פנתה לסיוע ברשת: "עזרו לאבי בן ה-65 למצוא עבודה"

11.7.2017 / 16:10

אביה של ענבל סינגר, המתגורר בחיפה, יצא לפנסיה מוקדמת לאחר שירות צבאי ארוך ובדרגת סגן-אלוף – אך ללא הסכום המלא שחסך. כעת, עליו לממן הוצאות רפואיות והצעירה מתקשה לתמוך בהוריה בעצמה: "החשיפה עוזרת לאנשים למצוא בית או כלב – אז ניסיתי גם אני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענבל סינגר, בתו של סגן-אלוף במיל', בן 65 מחיפה, פתחה היום (שני) את סיפורה המשפחתי ברשת, כשהחלה לחפש עבודה עבור אביה – לאחר שזה הוצא לפנסיה מוקדמת מהצבא. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה כי הגיעה למצב שההורים שלה זקוקים לסיוע כלכלי ממנה, ובגלל תרופות רבות שהיא צריכה לקנות לעצמה כחולת קרוהן, היא מתקשה לסייע להם.

"אני מנסה את מזלי בפייסבוק כי יש לי הרבה חברים, ואני יודעת שבמקרים שונים אנשים שיתפו פוסטים וכך הגיעו לחשיפה רבה שהגדילה את הסיכויים שלהם למצוא בית לכלב או למצוא אהבה", סיפרה סינגר, שמתגוררת בתל אביב. "באזור חיפה, איפה שהוא גר, יש מחסור במקומות עבודה, והוא עוד בן 65, אז הסיכויים אינם לטובתו".

לדבריה, אביה סיים את שירותו הצבאי בטונים צורמים והיום הוא מקבל רק חלק מהפנסיה שלו – שלא מספיק כדי לשלם את כלל הוצאותיו הרפואיות. "מדובר באדם אינטליגנט, בעל כושר ביטוי, יכולות ניהוליות, ניסיון בניהול מערך לוגיסטי כאזרח עובד צה"ל, סגן אלוף במיל', בעל תעודות רבות בקורסי הכשרה שונים שעשה במהלך השנים", כתבה בפייסבוק. "בצעירותו היה חשמלאי. הוא ישמח לעבוד בכל עבודה שתביא פרנסה הביתה ותביא לו סיפוק אישי. תעסוקה עשויה לשפר מאוד את מצבו הכלכלי, וכן את מצבו הנפשי שהתדרדר כתוצאה מחוסר מעש ומן המהפך הדרמטי שחל בחייו. בבקשה, אנא מכם, עזרו לאבא שלי למצוא עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully