וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת הפוליגרף חשפה: שקרים בעדותו של הלוחם החשוד באונס חיילת

10.7.2017 / 16:20

פרסום ראשון: גרסתו של רב-טוראי ס', לוחם בגדוד חי"ר החשוד באונס חיילת המשרתת איתו, נמצאה כשקרית - בעוד המתלוננת נמצאה דוברת אמת. ס' חשוד באונס החיילת בבית הוריה, אחרי מסיבה בה בילו עם חברים מהגדוד

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
חדש לאונס בגדוד/דובר צה"ל

רב"ט ס', לוחם בגדוד חי"ר החשוד באונס חיילת המשרתת איתו בגדוד, עבר פוליגרף ונמצא דובר שקר, בניגוד למתלוננת שנמצאה דוברת אמת, כך עולה ממידע שהגיע לידי וואלה! NEWS. הפרשה הותרה לפרסום בשבוע שעבר, כשמעצרו של החייל הוארך בתום דיון בעניינו בבית המשפט הצבאי.

נגד ס' צפוי להיות מוגש כתב אישום השבוע, ואולם גרסתו לדברים היא שהדברים בוצעו בהסכמה מלאה שלה. גרסה זו כאמור נמצאה שלילית, בניגוד לגרסתה כי מדובר באונס, שנמצאה גרסת אמת.

לפני כחודש יצאו השניים עם חברים מהיחידה למסיבה בה שתו אלכוהול. בתום המסיבה הזמינה המתלוננת את החשוד לביתה, אך כשניסה לקיים איתה מגע מיני - בקשה שיעזוב. אחרי חילופי דברים בהם הבהירה לו שאינה מעוניינת ביחסי מין והוא קיבל את דבריה - הסכימה כי יישן בביתה כשהוריה בבית, אולם בחדר אחר. לטענתה מאוחר יותר מצאה את עצמה, בעוד האלכוהול בדמה, נאנסת על ידו כאשר תקף אותה בשנתה.

עוד בוואלה! NEWS:
הנער מאשדוד תועד שניות לפני מותו מהתחשמלות; אמו: " הייתה רשלנות"
לפיד: "פרשת הצוללות היא לא רק שחיתות – אלא פגיעה בביטחון"
פיגוע דריסה בגוש עציון: חייל נפצע בינוני; המחבל נורה ונהרג

בדיקת פוליגרף. GettyImages
בדיקת הפוליגרף מצאה שקרים בעדות/GettyImages

עורכות הדין אפרת נחמני בר ותהילה חדד המייצגות את המתלוננת מסרו כי אינן מופתעות מהפוליגרף: "לא היה ספק שאלה תהיינה התוצאות. הדברים ברורים לכל מי שמכיר את המקרה. לא מדובר בתיק של מילה מול מילה. ראיות חזקות מזמן אמת מלמדות חד משמעית שהחיילת דוברת אמת. בדיקת הפוליגרף רק איששה זאת". מצה"ל נמסר כי "חקירת מצ"ח בעניין מתנהלת ובסיומה יעברו הממצאים לפרקליטות הצבאית".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully