וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשת הצוללות ופריימריז במפלגת העבודה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

10.7.2017 / 14:00

שישה חשודים עוכבו לחקירה בפרשת הצוללות, אבי גבאי ועמיר פרץ ראש בראש, בג"צ דחה את עתירת ההורים במשבר הדסה, הסכם עם הרש"פ להגדלת אספקת החשמל באיזור ג'נין, פסטיבל הקולנוע בירושלים והאם המדוזות באמת עוזבות את החופים?

ניר חן

וואלה! NEWS משיקה את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

התפתחות דרמטית היום בפרשת הצוללות כשהמשטרה מבצעת גל של עיכובי חקירה. אבי אשכנזי, הכתב לענייני פלילים של וואלה! NEWS מדווח מלהב 433 וטל שלו, הכתבת הפוליטית עם הפרטים מגני התערוכה.

הסיבוב השני בבחירות לראשות מפלגת העבודה מתקיימות היום- האם יהיה זה אבי גבאי או עמיר פרץ? טל שלו מדווחת מגני התערוכה ויניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום משדרות.

משבר הדסה: בגצ דחה את את עתירת ההורים וקבע שלא תיפתח מחלקה בשערי צדק. לאן הולך מאבק ההורים? שרון אדמס שבנו מטופל במחלקה התראיין.

בזמן שבעזה נמשכות הפסקת החשמל, בג'נין נחתם היום הסכם חשמל בין חברת החשמל לרשות הפלסטינית, כתב וואלה! NEWS שבתי בנדט מדווח מג'נין.

הבן של דונלד טראמפ מסבך אותו, הסכם הפסקת האש בסוריה מחזיק מעמד ובתורכיה הפגינו המונים נגד ארדואן. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם כל הפרטים.

פסטיבל הקולנוע ה-34 ייפתח ביום חמישי בירושלים, אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם ההמלצות החמות לצפיה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully