וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להבות עד השמיים": שריפה פרצה במתחם קניות פופולרי בלונדון

כ-70 כבאים נקראו לסייע בכיבוי שריפה גדולה שפרצה בשוק קמדן שבבירת בריטניה. כוחות ההצלה מסרו כי לא ידוע על נפגעים בשריפה. עד ראייה: "האש התפשטה במהירות רבה"

שריפה בשוק קמדן בלונדוןו. רויטרס
השריפה בשוק קמדן, הלילה/רויטרס

שריפה גדולה מתחוללת בשעה זו (שני) בשוק קמדן בלונדון בירת בריטניה. כוחות כיבוי רבים הגיעו למקום אך לא דווח על נפגעים בשריפה. השוק הוא אחד ממרכזי הבילוי הפופולריים בלונדון ומהווה מוקד משיכה גדול לתיירים ולמקומיים.

על פי הדיווחים המקומיים, כ-70 כבאים נשלחו למקום. עד ראייה אמר כי האש התפשטה "במהירות רבה, וכי היה חשש שתגיע לבניניי המגורים הסמוכים". שירותי הרפואה של לודנדון מסרו כי לא היו נפגעים באירוע השריפה. ג'ואן, אחת מעדות הראייה מסרה ל-BBC כי היא חלפה במקום וראתה לפתע "להבות אש המגיעות עד לשמיים, זה היה מאוד מסוכן. קראנו לכוחות המשטרה לחסום את המעבר ברחוב, אנשים רבים התקהלו מסביב והגיעו לצפות בלהבות".

שריפה בשוק קמדן בלונדוןו. רויטרס
כוחות כיבוי בזירת השריפה, הלילה/רויטרס

בחודש שעבר נהרגו יותר מ-80 בני אדם בשריפה בבניין בעיר. השריפה שפרצה במגדל גרנפל נגרמה בשל קצר חשמלי במקרר. לדברי האחראית על החקירה, הבידוד שהותקן בבניין לא עמד בתנאי הבטיחות ו"נשקלת אפשרות של הגשת כתבי אישום נגד האחראים בגין הריגה". עוד נמסר כי על אף שהמשטרה לא יודעת על נעדרים נוספים, החוקרים מודאגים כי "הם לא יכולים לראות את התמונה השלמה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שריפה בשוק קמדן בלונדוןו. רויטרס
השריפה בשוק קמדן, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully