וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שנעצר בתאילנד ורדיוהד נגד ה-BDS: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

9.7.2017 / 14:00

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הפסקת אש חלקית בסוריה והאם ישראל קרובה מתמיד לחתום על עסקה להשבת גופות החללים הדר גולדין ואורון שאול משבי חמאס ולהשיב את האזרחים שחצו לעזה בהם אברה מנגיסטו? אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים וירון בלום, לשעבר בכיר בשב"כ, על הדיווח בעיתון לבנוני לפיו ישראל בדרך לעסקה .

המירוץ לראשות מפלגת העבודה בישורת האחרונה. אבי גבאי המתמודד על התפקיד התארח באולפן והסביר מדוע הוא מתאים לעמוד בראש התנועה.

באי סמוי שבתאילנד נעצר הישראלי נתי חדד בפשיטה על מרפאה שניהל ובה נתפסו גם כלי נשק. חדד חשוד שיחד עם עברינים אחרים סחט כספים מעסקים מקומיים, אחיו אלירן שאוסף בארץ כספים לשחרורו מסביר מה התרחש.


שורת עסקאות בין משרד הביטחון לתעשיות הביטחוניות בהיקף של כמיליארד שקלים וחצי, ובהן הגנת אסדות הגז. אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

גל המופעים של האמנים הבינלאומיים בעיצומו . בשבוע הבא יופיעו כאן חברי רדיוהד שנתקלו בסוף השבוע בפעילים פלסטינים שקראו להם להחרים את ההופעה בישראל. שגיא בן נון מוואלה תרבות עם הפרטים.

רכש חדש למכבי ת"א בכדורסל ומשחקי המכביה, האם נשברו שיאי עולם. אורן יוסיפוביץ' מוואלה ספורט עם כל הנתונים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully