וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי הישראלי העצור בתאילנד: "העברנו את רוב הכסף לשחרורו"

9.7.2017 / 14:01

רב בית חב"ד בקוסומוי, מנדי גולדשטיין, סיפר לוואלה! NEWS כי עד חבריו של נתי חדד שנעצר באי בחשד להחזקת נשק הלוו לו 850 אלף באט, סכום הערבות שנדרש לשחרורו. בינתיים מעצרו הוארך עד ליום שלישי והסכום עלה למיליון באט. בנוסף, עד שלא יוציא תעודת יושר, יוחזק במעצר

עריכת וידאו:ניר חן

נתי חדד, הישראלי שהקים את חברת "קוסומוי חילוץ והצלה" ונעצר בתאילנד בחשד להחזקת נשק ולהפעלת מרפאה שלא כחוק, צפוי להשתחרר ביום שלישי ממעצר – אם יצליח להעביר לקוסומוי תעודת יושר דרך השגרירות. מנדי גולדשטיין, רב בית חב"ד בקוסומוי, סיפר היום (ראשון) לוואלה! NEWS כי "עורכת הדין הבטיחה שכבר היום הוא ישוחרר, ואספנו בשביל זה 850 אלף באט. למרבה הצער, זה עדיין לא קרה, מה שאומר שהוא יוחזק במעצר עד יום שלישי".

לדבריו, מעצרו של חדד הוארך עד יום שלישי ועורכת דינו מקווה שעד אז ישתחרר, אם יצליח להוציא את תעודת היושר, שאמורה להגיע אליו מישראל דרך השגרירות. בנוסף, סיפר גולדשטיין, עורכת דינו של חדד ביקשה ממשפחתו לשלם 150 אלף באט נוספים, שהם כ-15 אלף שקל, עד יום שלישי.

בני משפחתו של חדד, שחברתו פועלת בהתנדבות, קראו מאז אתמול לכל מי שיכול לעזור ולסייע בתרומות כדי לשחרר אותו בערבות. גולדשטיין מספר כי עד שיצליחו להשיג את הכסף, "התארגנו כמה חברים וידידים שאספו כסף עבור נתי בתור הלוואה, עד שהכסף של המשפחה יגיע לכאן". לדבריו, "אנשים נתנו הלוואות מעצמם כדי שאפשר יהיה לשחרר אותו". כאמור, משפחתו ממשיכה לנסות ולגייס את הכסף כדי להחזיר את ההלוואות שהעניקו חבריו של חדד.

לקריאה נוספת:
ישראלי נעצר בתאילנד בחשד להחזקת נשק; אחיו קרא לתרומות
משפחת הישראלי שנעצר בתאילנד במרוץ נגד הזמן: לא ישרוד בכלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדד במעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולדשטיין תיאר את פשיטת הרשויות על בית חב"ד ועל מרפאתו של חדד: "ביום שישי, קצת לפני כניסת השבת, המשטרה פשטה על המרפאה והחלו לבדוק גם את בית חב"ד". לדבריו של גולדשטיין, השוטרים ערכו חיפוש גם בבית חב"ד עצמו ולטענתו – לא מצאו שם נשק או עדות לפעילות לא חוקית כלשהי. המשטרה חושדת כי כנופיית עבריינים ישראלים פעלה מהמקום כדי לסחוט דמי חסות מבתי עסק באזור והחביאה את הנשק במרפאה. תרופות וציוד רפואי שנמצאו במקום הוחרמו גם כן ונלקחו לבדיקות.

אלירן חדד, אחיו של נתי הסביר אמש בשיחה עם וואלה! NEWS, כי אחיו הוא אמנם בעליה של חברת חילוץ והצלה, אך הוא מתפרנס מעבודה במועדונים ובברים שבאי. הוא טען כי מדובר במלחמה של מתחרים עסקיים שרצו לסגור את הבר החדש שהיה אמור להיפתח אתמול. "אחי עזר להרבה ישראלים בתאילנד והכול היה בהתנדבות. המעצר הזה הוא תוצר של מלחמה בין מתחרים עסקיים". חדד בטוח לחלוטין כי אחיו חף מפשע וכי הוא הופלל. "בן אדם שמחזיק נשק לא חוקי מחזיק אותו במגרה? ללא מנעול?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מעצרו של נתי חדד וחשודים אחרים בפרשה יולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
נתי חדד במעצר/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully