וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מהצפון בהיריון מתקדם מתה בבית חולים; הנסיבות נבדקות

בת 28 בחודש השמיני להיריונה מדליית אל-כרמל פונתה לבית החולים כרמל בחיפה כשהיא ללא דופק וללא נשימה. לאחר ניסיונות החייאה, נקבע מותה. מבית החולים נמסר כי המקרה הועבר לבדיקת משרד הבריאות. "הייתה מלאת שמחת חיים"

צעירה בת 28 שמתה בשבוע ה-34 להריונה. קבוצת ווטצאפ אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
הגיעה במצב של מוות קליני לבית החולים. מאליק/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת ווטצאפ אנשי הדממה

צעירה בת 28 בהיריון מדליית אל כרמל מתה אתמול (שבת) בבית החולים כרמל בחיפה, לאחר שהגיעה ללא דופק וללא נשימה. מבית החולים נמסר כי מותה של האישה, איה חאדיד מאליק, שהייתה בשבוע ה-34 להיריונה, נקבע לאחר ניסיונות החייאה שלא צלחו, וכי דיווח על המקרה הועבר למשרד הבריאות. נסיבות מותה נבדקות.

הצעירה הגיעה לבית החולים בשעות הצהריים, כשהיא במצב של מוות קליני. למרות מצבה, ניסו צוותי המיון והטיפול הנמרץ להחזירה לחיים, אך הניסיונות לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותה.

ראפע חלבי, תושב דליית אל-כרמל המכיר את המשפחה של הצעירה, סיפר כי "היא הייתה מלאת חיים, פעילה וחרוצה. אני זוכר איך היא הייתה עוזרת להורים שלה באיטליז שהיה בבעלותם. באה ממשפחה טובה ומכובדת. זה היה ההיריון הראשון שלה". "טרגדיה וכאב גדול", ספר ראש המועצה רפיק חלבי בעמוד הפייסבוק שלו. "דליית אל כרמל מבכה את איה. רק לפני שנה נישאו. כמה עצוב, כמה כואב, האמא והעובר".

קרוב משפחתה של חדיד, נג'אח, סיפר כי "כל הכפר בהלם. היה לנו מקרה כזה בכפר לפני משהו כמו 50 שנה. גם אז נפטרה אישה ביחד עם העובר שלה, והוריה של איה הם שכנים של המשפחה". נג'אח הוסיף: "עכשיו חזרתי מבית העם, שם יושבת המשפחה האבלה. המצב של ההורים של איה הוא מאוד מאוד קשה. הם ציפו לנכד ובמקום זה, הם צריכים לקבור עכשיו גם את הנכד וגם את בתם. היא הייתה נשואה רק שנה. איה הייתה בחורה מאוד מאוד טוב, חייכנית ופשוט מקסימה".

(עדכון ראשון: 22:23)

עוד בוואלה! NEWS:
מכוניות שרופות ומרדפים בגגות: כשהמבורג הפכה לשדה קרב נגד מנהיגי העולם
משפחות החללים בעזה לא עודכנו על התקדמות: "על הממשלה להשיבם הביתה"
"טראמפ עשוי לצייץ בזעם נגד ישראל – אך לעולם לא יזנח אותה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully