וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל שמו שלט: סגן נשיא ארה"ב נגע בציוד חלל רגיש – והסתבך עם נאס"א

בתמונה שהפכה בתוך שעות לוויראלית ניתן לראות את מייק פנס מניח את ידו על ציוד הטיסה כשסנטימטרים ספורים מידו כתוב בבירור: "נא לא לגעת". בהמשך התנצל על התקרית המביכה, והתבדח כי הסנאטור מרקו רוביו גרם לו לעשות את זה

סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס נגע בטעות בציוד חלל בנאס"א בפלורידה, 7 ביולי 2017. רויטרס
עושה דווקא. פנס/רויטרס

סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס תועד השבוע טועה טעות מביכה – והסתבך עם נאס"א. בתמונה המשעשעת שהפכה לוויראלית ניתן לראות את פנס במהלך ביקור במרכז החלל קנדי שבפלורידה, נוגע בציוד לטיסה בחלל כשסנטימטרים ספורים מידו תלוי שלט גדול ובולט שעליו כתוב בבירור: "נא לא לגעת".

בהמשך התנצל פנס על התקרית בפני סוכנות החלל האמריקנית בטוויטר, והתבדח כי הסנאטור מפלורידה, מרקו רוביו, שהתלווה אליו בביקור, "אתגר אותי לעשות את זה". נאס"א הבהירה לסגן הנשיא כי "הכול בסדר", וכי הציוד היה זקוק לניקוי בכל מקרה. "הנהלים מחייבים את הציוד להיות נקי לפני שהוא מתחבר למעבורות החלל, כך שלגעת בו זה בסדר גמור", נמסר מהסוכנות. "אם היה אסור לגעת בציוד, הוא היה מכוסה".

מסיבות ברורות התמונה של פנס "עושה דווקא" לנאס"א הפכה לוויראלית בתוך שעות ספורות – וסגן הנשיא השתתף בבדיחה בעצמו. "טוב לדעת שלסגן הנשיא שלנו יש שליטה עצמית של ילד בכיתה ג' שאכל יותר מדי סוכר בטיול שנתי", כתב אחד הגולשים. פנס לא נשאר חייב, ולאחר שצייץ על רוביו, פרסם תמונה שלו ובה הוא נראה נוגע בדורבן וכתב: "אוקיי... אז זו לא בדיוק הפעם הראשונה שזה קרה".

עוד בוואלה! NEWS:
הנערה מפקיסטן שנלחמה להשכלת נשים סיימה תיכון - ופתחה טוויטר
התעלמות מביכה: כשטראמפ ניסה ללחוץ יד לרעייתו של נשיא פולין
ארה"ב: הלוחם החרדי האגדי ב-MMA נהרג במהלך פריצה לביתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully