וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מטיילים ישראלים נלכדו על הר בגאורגיה; אין סכנה לחייהם

8.7.2017 / 1:00

החמישה נתקעו בפסגת ההר בעקבות גשמים עזים והצפת נחלים באזור. לאחר ששהו במהלך הלילה במקום, המאמצים לחילוצם כשלו עד כה עקב תנאי מזג האוויר. לא נשקפת סכנה לחייהם וברשותם ציוד מתאים ומזון

טביליסי, גיאורגיה. נובמבר 2016. AP
המטיילים יאלצו לשהות בפסגת ההר לילה נוסף. גאורגיה/AP

חמישה מטיילים ישראלים נלכדו ביום חמישי על פסגת הר בגובה 2,000 מטרים בגאורגיה זאת עקב גשמים והצפה של נחלים באזור. החמישה דיווחו אתמול על הימצאותם על פסגת ההר באמצעות מכשיר לווייני, אך צוותי חילוץ התקשו להגיע אליהם עקב תנאי מזג האוויר.

לאחר שדיווחו כי נתקעו על ההר, נוצר קשר עם יחידת חילוץ מקומית והוחלט כי יעבירו את הלילה במקום. בשישי בבוקר נשלח צוות ובו שמונה אנשי חילוץ, אך אלו לא הצליחו לחלצם בעקבות הגשמים העזים. בעקבות זאת המטיילים צפויים להעביר לילה נוסף במקום, זאת לאחר שהובטח כי אין סכנה לחייהם.

"מדובר בחבר'ה צעירים שהלכו ברגל ונקלעו למזג אוויר מאוד גשום, והם לא יכולים היו להמשיך בגלל הגשם", אמר המחלץ חיליק מגנוס, המנהל חברת איתור וחילוץ בינלאומית. "הם מצוידים היטב עם מים, אוכל וציוד מתאים. ניסו לשלוח אליהם קבוצה רגלית שלא הצליחה להגיע אליהם בגלל הגשם. אנחנו מנהלים את זה מהצהריים והערנו שם את יחידת החילוץ הלאומית של גאורגיה. הם ינסו לצאת אליהם באור ראשון. לא נשקפת להם סכנה ואין לחץ".


(עדכון ראשון: 20:16)

עוד בוואלה! NEWS
עקב לחץ מגורמים דתיים: ראש עיריית לוד מתנגד למצעד הגאווה בעיר
פגישה היסטורית: טראמפ ופוטין נועדו בשולי ועידת G20
מתקפה קטלנית בסיני: 22 אנשי צבא מצרים נהרגו בפיצוץ ברפיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully