וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלמות מביכה: כשטראמפ ניסה ללחוץ יד לרעייתו של נשיא פולין

לאחר שלחץ יד לנשיא פולין, ביקש טראמפ ללחוץ את ידה של רעייתו, אך זו ניגשה דווקא לאשתו מלניה. התקרית תועדה במצלמות התקשורת והפכה לעוד אחת משורת תקריות של לחיצות יד מביכות של הנשיא עם מנהיגים, נשותיהם - ואף רעייתו שלו

צילום מסך

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נקלע אתמול (חמישי) שוב לתקרית לחיצת יד מביכה כשנועד עם רעייתו מלניה, נשיא פולין אנדז'יי דודה ורעייתו אגתה קורנהאוזר-דודה. במהלך ביקור הזוג הנשיאותי מוושינגטון בוורשה עמדו הארבעה על הבמה וטראמפ ומקבילו לחצו ידיים. לאחר מכן ביקש טראמפ ללחוץ יד לרעייתו אגתה, אך זו התעלמה מהמחווה וניגשה ללחוץ למלניה את היד. רק אחר כך היא חזרה ולחצה לו את היד.

לטראמפ היסטוריה ארוכה יחסית לתקופת שלטונו הקצרה בנושא לחיצות ידיים מביכות. בביקור קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בבית הלבן מוקדם יותר השנה סירב טראמפ ללחוץ את ידה. בביקור אחר של ראש ממשלת יפן שינזו אבה בוושינגטון לחצו השניים ידיים זמן רב מדי עד שהיה נראה כי אבה מרגיש חוסר נוחות.

בנוסף לתקריות אלה, הייתה מחוות הידיים המופרזת בינו לבין נשיא צרפת עמנואל מקרון, שבסיומה החוויר טראמפ. מקרון כינה אותה "רגע האמת". אך לא רק עם מנהיגים נרשמו לנשיא תקריות מביכות של מחוות גופניות, אלא גם עם רעייתו מלניה. בכמה מקרים שונים, בהם בביקור הזוג בישראל, תועדה הגברת הראשונה מתעלמת בהפגנתיות מרצונו לאחוז בידה בעת שהשניים ירדו ממטוס "אייר פורס 1".

(עדכון ראשון: 22:01)

לקריאה נוספת:
"הנשיא, לחיצת יד?": כשטראמפ השפיל את מרקל בבית הלבן
לחיצת יד הזויה ומשחק גולף: הסופ"ש של טראמפ וראש ממשלת יפן
מקרון על לפיתת היד של טראמפ: "רק ככה מקבלים כבוד"

רעייתו של נשיא פולין מתחמקת מלחיצת יד עם נשיא ארה"ב. צילום מסך
רעייתו של נשיא פולין מתחמקת מלחיצת יד עם נשיא ארה"ב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully