וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד כל הסיכויים: עידו התגבר על הסרטן ומשרת כלוחם בחטיבת כפיר

טוראי עידו ביטרן חלם להיות לוחם מגיל צעיר. בגיל 17 התבשר כי הוא סובל מגידול מסוג קרצינואיד ונאלץ לעבור ניתוח לכריתת ריאה. כיום הוא משרת בחטיבה המנומרת, ומשאיר את העבר הקשה מאחוריו

טוראי עידו ביטרן ניצח את מחלת הסרטן והיום, כנגד כל הסיכויים, הוא משרת כלוחם בגדוד שמשון של חטיבת כפיר. דובר צה"ל
נלחם כדי לחזור לעצמו במהירות המרבית. ביטרן/דובר צה"ל

טוראי עידו ביטרן, לוחם בגדוד שמשון של חטיבת כפיר המתגורר בעין גדי, חלה בגיל 17 כמה פעמים בדלקת ריאות שממנה לא הצליח להחלים. אחרי בדיקות מעמיקות התברר כי הוא סובל מגידול סרטני מסוג קרצינואיד בריאתו. בפני ביטרן עמדה בחירה קשה – להתחיל בטיפולים כימותרפיים או לעבור ניתוח לכריתת הריאה, והוא בחר באפשרות השנייה. השיקום לא היה פשוט, אך הוא נלחם להשתקם ולחזור לעצמו במהירות המרבית.

מאז שהיה ילד חלם ביטרן להיות לוחם, והוא לא נתן לניתוח לעצור בעדו. אחרי אימונים מפרכים ושיקום ארוך הוא הגיע לגיבוש בחטיבת הצנחנים, שאותו סיים בהצלחה. בסיום הגיבוש, כשנשאל מדוע הוא רוצה להשתבץ בחטיבה, ענה: "אני לא רוצה, רק רציתי להראות לכם שאני יכול".

בהמשך, אחרי בדיקות ואישורים קיבל פרופיל קרבי והצליח להגשים את חלומו ולהתגייס לתפקיד לחימה בחטיבת כפיר. שם עבר ביטרן הכשרה בת שמונה חודשים מפרכים, והיום הוא לוחם בגדוד שמשון שמוצב בגזרת החטיבה המרחבית שומרון, והתקופה הקשה כבר מאחוריו. הוא התגייס לחטיבת כפיר, עבר הכשרה של שמונה חודשים מפרכים והיום הוא לוחם בגדוד שמשון בגזרת שומרון, שומר על אזרחי ישראל ומשאיר את התקופה הקשה מאחוריו.

עוד בוואלה! NEWS:
שיפור במגורי החיילים ומזון יקר יותר: שורת שינויים בצה"ל
התאונה בצאלים: סרן ישי רוסלס נהרג - ואף קצין לא יועמד לדין פלילי
גורמי צבא: אנשי חמאס נצפו מתרגלים פיגוע ליד גדר רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully