וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יגאל גואטה חש ברע בפראג ואושפז; משפחתו פועלת להטיסו ארצה

6.7.2017 / 17:40

גואטה, מזכ"ל ש"ס, שביקר בעיר עם רעייתו, חש ברע ואושפז בבית חולים מקומי. יו"ר הכנסת אדלשטיין שוחח עם הרעיה ואמר לה כי רופא הכנסת יעמוד לרשות הח"כ. שגרירות ישראל בצ'כיה הונחתה לסייע גם היא

ח"כ יגאל גואטה, ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
בני משפחתו פועלים להטיסו לטיפול בארץ. ח"כ גואטה/ניב אהרונסון

מזכ"ל ש"ס, חבר הכנסת יגאל גואטה, המבקר בימים אלו עם רעייתו בפראג שבצ'כיה, חש ביום שני ברע במהלך הליכה ברחובות העיר ואושפז בבית חולים מקומי. לאחר כמה ימים הועבר גואטה לבית חולים אחר לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים. החל מהבוקר פועלים בני משפחתו ומקורביו להטיסו ארצה להמשך טיפול רפואי.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שוחח היום (חמישי) עם רעייתו של גואטה, גילה, הנמצאת לצדו בבית החולים בפראג. אדלשטיין התעדכן במצבו של גואטה ואמר לרעייתו כי רופא הכנסת וקצין הכנסת עומדים לרשותם ככל שיידרשו. יו"ר הכנסת ולשכתו היו בקשר צמוד במהלך היום עם הגורמים הרלוונטיים בכנסת ולבקשתו, הייתה מחלקת קשרי חוץ של הכנסת בקשר עם שגרירות ישראל בפראג שסייעה ועודנה מסייעת לח"כ גואטה ורעייתו.

גואטה בן ה-51 הוצב במקום העשירי ברשימת ש"ס לכנסת בבחירות האחרונות. המפלגה זכתה בשבעה מנדטים, אך בעקבות הודעתו של משולם נהרי על הפסקת חברותו במשכן, והתפטרותם של חברי הכנסת אברהם מיכאלי וחיים ביטון, הפך גואטה לחבר כנסת בחודש ינואר 2016.

עוד בוואלה! NEWS:
עם הרגליים במים: המפגש הלא שגרתי של נתניהו ומודי
שלי יחימוביץ' הודיעה על תמיכתה באבי גבאי לראשות מפלגת העבודה
המושבניקית שהמיסה את לבה של מלניה טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully