וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתמורה לחצי מיליון שקל: אחים תושבי ב"ש נאשמים בגניבת עשרות כלי נשק

לפי כתב האישום, האחים אבישי וליאור איטח גנבו 33 רובי M16 מבסיס שדה תימן, וקשרו קשר עם קונים אפשריים - שאחד מהם הפך לעד מדינה - כדי למכור את הנשק. לליאור הייתה היכרות מוקדמת עם הבסיס עקב עבודות שיפוץ

פעילות כוחות צה"ל במרחב חברון. 2 ביולי 2016. דובר צה"ל
פרצו לבסיס וגנבו את כלי הנשק/דובר צה"ל

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חמישה צעירים בגין מעורבות בגניבת עשרות כלי נשק מבסיס שדה תימן. הנאשמים הם האחים אבישי וליאור איטח מבאר שבע, עלאא כליל מצרי מכפר קרע וסאיד מסארווה וחיכמת מלחם מערערה.

מכתב האישום עולה כי שני הנאשמים המרכזיים, אבישי וליאור איטח, פרצו בחודש מאי אל הנשקייה שבבסיס שדה תימן, חתכו את מנעולי הדלתות וגנבו מהנשקייה "כנה" ועליה 33 רובים מסוג M16 ועזבו את המקום. לליאור הייתה היכרות מוקדמת עם השטח, במסגרת עבודות שיפוץ שביצע באותה תקופה בתוך הבסיס הצבאי, לרבות בתוך מבנה הנשקייה.

לפני כן, נפגשו האחים עם שניים אחרים, גיא ליבוביץ' וא.א. - שברבות הימים הפך להיות עד מדינה נגד הנאשמים בפרשה זו - והציעו להם לרכוש מהם רובים. עד המדינה וליבוביץ' הסכימו להצעה, וסיכמו על מחיר שישלם עד המדינה תמורת כל רובה.

עוד בוואלה! NEWS:
המפכ"ל: "הכפפת תקציב המשטרה לארדן לא תעבור את שומרי הסף"
"ניצל תפקידו כמדריך בקייטנה": שוטר נאשם בעבירות מין בילדות
משרד החינוך עיכב כסף לעמותה של דרעי; בש"ס התערבו

גדר עוטף המושב סלעית, 22 בספטמבר 2016. ראובן קסטרו
גדר עוטף המושב סלעית, 22 בספטמבר 2016/ראובן קסטרו

בהמשך, לפי כתב האישום, קשר עד המדינה קשר עם החשוד ג'יהאד מצרי, שטרם נעצר, כדי לרכוש את הרובים מהאחים איטח. ג'יהאד מצרי צירף לפרשה בשלב זה את עלאא כליל מצרי. בהמשך, לפי כתב האישום העמיסו האחים 18 מהרובים הגנובים לרכבו של אבישי, שנסע לתחנת דלק "דור אלון – נען מזרח", שם נפגש עם עד המדינה, עם ג'יהאד ועם הנאשם מצרי שהגיעו למקום עם רכביהם, ונמסרו להם הרובים.

בהמשך לכך נפגשו עד המדינה, ג'יהאד והנאשם מצרי, שלקחו את שאר הרובים למקום מסתור. עד המדינה נפגש עם הנאשם אבישי ושילם לו 149 אלף שקלים תמורת הרובים הגנובים. בהמשך אותו היום בשעות הערב ביצעו עד המדינה וג'יהאד עסקת מכירה נוספת של שני רובים לנאשם סאאיד מסארווה ולמוחמד זיד תמורת 108 אלף שקלים, ולאחר מכן מכרו גם את היתר. הנאשם אבישי קיבל בסך הכול קצת יותר מחצי מיליון שקלים.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, עבירות של קשירת קשר לפשע, התפרצות וגניבה, גניבה בנסיבות מיוחדות, קבלת נכסים שהושגו בפשע ועבירות שונות בנשק (רכישה, החזקה, נשיאה והובלה וסחר בנשק). לנאשם אבישי איטח מיוחסים שלושה אישומים נוספים הנוגעים לעשיית עסקה בסם וקשירת קשר לייבוא סמים לישראל. טרם נעצרו כל המעורבים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully