וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחק התכתבויות ודרש שתשקר": מורה מהרצליה נאשם בעבירות מין בתלמידה

אורי גלעד, מורה לקולנוע בן 36, נאשם בבעילה אסורה בהסכמה ובהדחה לחקירה. לפי כתב האישום, הוא קיים מערכת יחסים אסורה עם תלמידתו בת ה-16 במהלך שעות הפעילות של בית הספר - ולאחר שנתגלה הדבר הוא דרש ממנה לשקר

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
כתב אישום חמור נגד מורה לקולנוע/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אורי גלעד, מורה לקולנוע בן 36 המלמד בהרצליה, החשוד כי קיים יחסי מין עם תלמידתו בת ה-16 ואף דרש ממנו למחוק כל עדות ליחסים ביניהם מהטלפון שלה. הוא חשוב בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה, הדחה בחקירה ועבירות נוספות.

לפי כתב האישום, גלעד ניהל מערכת יחסים אינטימית ומינית עם תלמידיה שלימד תוך ניצול יחסי התלות, המרות והחינוך ביניהם. במרבית המקרים, קיימו המורה והנערה את יחסי המין בבית הספר, לעתים במהלך שעות הפעילות ולעתים לאחריהן.

גלעד מואשם בשיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה, בכך שכאשר נודע לו מהנערה כי דבר קיום הקשר ביניהם התגלה, הפציר בה למסור גרסה שקרית אשר לשיטתו תיטיב עמו. כמו כן, הוא דאג למחוק התכתבויות מפלילות שניהל עמה לאורך התקופה ותמונות שנשלחו.

"המשיב הפר באופן בוטה וקשה את חובת האמון המוגברת שניתנה בו כמורה, ובעיקר כמחנך, אשר מתוקף כך היה אמון על בריאותם וביטחונם של תלמידיו – הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הרגשי", נכתב בכתב האישום. "ניכר כי מעשיו של המשיב, במסגרתם מעל באופן בוטה באמון שניתן בו כשניצל את תפקידו לצורך קיום קשר מיני עם תלמידתו לאורך תקופה ארוכה, מעידים כאלף עדים על מידת האמון שניתן לייתן בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully