וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצל את תפקידו": שוטר שהדריך ילדים נאשם בעבירות מין בבנות שש

6.7.2017 / 10:35

בועז מישורי, מש"ק במשטרת אריאל, היה מרצה בבתי ספר, בגני ילדים ובקייטנות על פעילות הארגון וכך, לפי כתב האישום, בא במגע עם הקורבנות - בנות שש עד שמונה. עוד עולה כי בעבר נחקר בחשד לעבירות מין, וניסה להתנקם בקצין שדיווח עליו ובמשפחתו

צילום: מאצ'י הוף

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד בועז מישורי, שוטר מאריאל בגין עבירות מין בארבע ילדות בנות שש עד שמונה, הפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט והטרדת עדים. השוטר היה נוהג להדריך ילדים וילדות במוסדות החינוך ובקייטנות, וכך הגיע לכאורה אל הקורבנות.

לפי כתב האישום, במסגרת תפקידו כמש"ק אריאל, נהג מישורי להעביר הרצאות בפני ילדים בבתי הספר ובגנים בנושאים שונים הקשורים במשטרה. בין היתר, היה מדריך בקייטנה מטעם הארגון בחודשי הקיץ. לפי כתב האישום, "השוטר ניצל את מעמדו כדי לבצע מעשים מגונים בקטינות".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גבאי: "אשמח אם הרצוג ימשיך להיות יו"ר האופוזיציה אם אבחר"
נהג פלסטיני טיפל בקצין שנהרג מפליטת כדור: "מצטערים שלא הצלחנו"
פרשת התעשייה האווירית: השר חיים כץ ייחקר שוב היום

** לשימוש חד פעמי!!!** בועז מישורי השוטר החשוד בעבירות פדופיליה יוני 2017. ירון דורון, באדיבות אפליקציית 360, מערכת וואלה! NEWS
מישורי בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, ירון דורון, באדיבות אפליקציית 360

בשנת 2015 נחקר השוטר במח"ש בגין עבירות מין אחרות בקטינים. במסגרת החקירה, נגבתה עדותו של פקד במשטרה שלו דווח על אודות אחד האירועים. לפי כתב האישום, כשנודע הדבר לשוטר הנאשם, דיווח על עבירות מס פיקטיביות שלכאורה קרו בעסק שמנהלת אשתו של הפקד על מנת לנקום בו.

מהמשטרה נמסר לאחר מעצרו בחודש שעבר, כי "מדובר בחשד למקרה חמור וחריג ומשטרת ישראל תסייע למחלקה לחקירות שוטרים בכל דרך על מנת להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי משטרת ישראל דוחה בשאט נפש התנהגות עבריינית מכל סוג וקל וחומר בחשדות לעבירות מסוג זה. המשטרה תפעל על פי כל דין ותנקוט בכל אמצעי מנהלי כנגד חשודים במעשים אלה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מח"ש עצרה שוטר כבן 45, תושב המרכז, בחשד שביצע עבירות מין בקטינות. מאצ'י הוף
מישורי/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully