וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה בני 15 אנסו אוטיסטית בת גילם וצילמו את המעשים

5.7.2017 / 23:40

השלושה, תושבי הדרום, נעצרו על ידי משטרת באר שבע בחשד לעבירות מין שבוצעו בנערה לפני כחודש. מעצרם הוארך ביומיים בבית משפט השלום בבאר שבע. בשבוע שעבר נעצר תושב הדרום בחשד שאנס את בתו החורגת בת ה-13

ניידת משטרה. מגד גוזני
מעצרם של השלושה הוארך ביומיים/מגד גוזני

שלושה נערים בני 15 נעצרו אתמול (שלישי) בחשד כי ביצעו עבירות מין בנערה אוטיסטית בת גילם. על פי החשד, לפני כחודש אנסו אותה שניים מהם, בזמן שהשלישי צילם את המעשה. היום נעצרו השלושה על ידי משטרת באר שבע ומעצרם הוארך ביומיים בבית משפט השלום בעיר.

בשבוע שעבר נעצר תושב הדרום בחשד שאנס את בתו הצעירה של בת זוגו - נערה בת 13. על פי החשד עברה הנערה מסכת התעללות בידי אביה החורג, שביצע בה מעשים מגונים כמה פעמים בתקופה האחרונה. מעצרו של החשוד הוארך ביומיים.

החשדות נחשפו לאחר שאחד מתושבי העיר שבה מתגוררת הנערה שמע מילדים אחרים שמכירים אותה על מה שעברה. התושב פנה למשטרה שפתחה בחקירת הטענות – ובמהלכה התברר כי לכאורה בוצעו מעשים מגונים בבתו החורגת של החשוד יותר מפעם אחת.

עו"ד ניר פוגל, המייצג את החשוד, מסר בשבוע שעבר כי "מרשי מכחיש את המיוחס לו בתוקף. החשדות נפלו עליו כרעם ביום בהיר. הוא שימש לה כאב מינקות, אני בטוח שהעננה הזאת תתבהר ובסופו של דבר אני החשדות יופרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully