וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האחות טובה קררו: הנאשם בהצתתה למוות כשיר לעמוד לדין

5.7.2017 / 16:45

ההערכה הפסיכיאטרית של אשר פרג', ששרף למוות את האחות בחודש מרץ בחולון, קבעה כי הוא כשיר לעמוד לדין וכי ניתן להמשיך בהליכים המשפטיים נגדו. בתה: "מההתחלה האמנתי שהוא לא 'משוגע' ושהוא מודע למעשיו באופן מלא"

צילום:מאצ'י הוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל

ההערכה הפסיכיאטרית של החשוד ברצח האחות טובה קררו, אשר פרג', קבעה כי הוא כשיר לעמוד לדין - כך עלה מממצאי האבחון הפסיכיאטרי של מחוז תל אביב כפי שהוצגו היום בבית המשפט המחוזי בעיר. פרג' שרף למוות את קררו לפני ארבעה חודשים בקופת החולים "כללית" בחולון, וכעת ההליכים המשפטיים נגד פרג' ימשכו.

בתה של קררו, נופר, התייחסה לקביעה וכתבה: "מההתחלה לא חשבתי שהוא 'משוגע'. מההתחלה האמנתי שהוא היה מודע למעשיו באופן מלא. זה לקח לא מעט זמן, אבל ממש היום התקבלה חוות הדעת הפסיכיאטרית לגביו, חוות דעת עם שורה תחתונה ברורה – כשיר לעמוד לדין. עכשיו רק צריך עוד קצת סבלנות והצדק ייצא לאור והדין איתו ימוצה עד הסוף".

כתב אישום הוגש נגד אשר פרג', שהצית למוות את האחות טובה קררו בקופ"ח כללית בחולון. מאצ'י הוף
כתב אישום הוגש נגד אשר פרג', שהצית למוות את האחות טובה קררו בקופ"ח כללית בחולון/מאצ'י הוף

בחודש מאי האחרון הוגש כתב האישום נגד פרג', בן 77 מחולון, שהסביר בחקירתו: "היא הרסה לי את החיים, ואני שרפתי אותה - והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי".

לפי כתב האישום, פרג', מטופל במרפאה, קיבל חיסון נגד שפעת מהאחות קררו חודשיים לפני האירוע. "הוא היה אומר שהיא גרמה לכאבים ברגליים ולשיתוק, אבל הוא לא היה משותק", סיפרה אז אשתו של פרג'. "היא עצמה התקשרה אליי והיא ביקשה שאני אגיד לו שיפסיק לקלל אותה. אני אמרתי לו, הזהרתי אותו וביקשתי ממנו שיפסיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully