וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני בעבודה ואטרקציות קיץ חינמיות: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

5.7.2017 / 14:00

פרץ מול גבאי בקרב על ראשות העבודה, ראובן ריבלין נפגש עם ראש ממשלת הודו, קצין צה"ל נהרג בתרגיל, תיעוד הטיל הצפון אפריקאי, עצות לשוכרי דירות, המלצות לבילוי שלא יעלו לכם שקל ו-Tears For Fears יופיעו הערב בת"א

צילום: יותם רונן, שלומי גבאי, שי מכלוף, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

עמיר פרץ, המנצח בסיבוב הראשון בפריימריז במפלגת העבודה מכריז היום על שורה של מהלכים חברתיים שיקדם אם ייבחר וגם תוקף את ראש הממשלה נתניהו. טל שלו, הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWS עם הפרטים.
במשדר הבוקר המיוחד של וואלה! NEWS התראיין אבי גבאי שמתמודד בסיבוב השני מול פרץ .

תאונה מבצעית אמש בחברון: סגן דוד גולובנצ'יץ', בן 22 מאפרת נהרג הלילה במהלך תרגיל. אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים החדשים שעולים מחקירת המקרה.

ראש ממשלת הודו שנחתם אתמול לביקור היסטורי בישראל נפגש היום עם עם רה"מ בנימין נתניהו ועם הנשיא רובי ריבלין. במרכז הפגישות שיתופי פעולה כלכליים ומלחמה בטרור העולמי.

הטלוויזיה הצפון קוריאנית משדרת היום 5 דקות תיעוד של שיגור הטיל הביו יבשתי. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ עם הפרטים וגם לקראת פסגת ה-G20 שתתקיים בסוף השבוע בהמבורג.

משחקי המכביה החלו היום, אבל טקס הפתיחה ייערך רק בעוד יומיים. מנחת הטקס מירי נבו סיפרה מה צפוי בו וירון טלפז דיבר על ההישג של עמרי כספי.

עונת הקיץ היא גם עונת מעברי הדירות, ועם הכניסה לדירה חדשה צריך לחתום על חוזה שכירות. עורכת הנדל"ן הילה ציאון עם כמה עצות טובות לשוכרים.


איך שורדים את הקיץ הזה בלי לפשוט רגל?! זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות, עם הצעות לבילוי בחינם.

הצמד הבריטי Tears For Fears יופיע הערב בתל אביב. שגיא בן נון מוואלה תרבות עם כל הפרטים לקראת ההופעה היישר מהיכל מנורה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully