וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנות פלייבוי: "התחננו למים בזמן שהמשטרה כלאה אותנו בכלוב"

5.7.2017 / 8:46

שלוש שפנפנות פלייבוי יצאו נגד משטרת מקסיקו וטענו שעצרה אותן שלא בצדק, כלאה אותן בכלוב למשך כמעט 24 שעות והשוטרים הכריחו אותן להתחנן למים ואוכל

PLAYBOY MEXICO

שלוש שפנפנות פלייבוי האשימו את משטרת מקסיקו בהתעללות לאחר שלדבריהן עצרו אותן שלא בצדק, הכניסו אותן לכלוב והכריחו אותן להתחנן בשביל לקבל קצת מים ואוכל. השפנפנות, לורין איליין האמריקאית, מרי ברטנוקס הצרפתייה ואליף סליק, אזרחית טורקיה, נעצרו ב-30 ביוני לאחר שנתפסו במסיבה ללא ויזת עבודה. הבנות טענו שלא הגיעו לעבוד אלא השתתפו במסיבה כדי להיפגש עם מעריצים, אך טענותיהם לא התקבלו אצל המשטרה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"פעם נערת פלייבוי, תמיד נערת פלייבוי": נערות שער מהעבר משחזרות את צילומיהן

לכתבה המלאה

"הגענו למקסיקו כדי לחגוג ולהכיר את המעריצים שלנו", סיפרה איליין לתקשורת, "בסביבות חצות, שירותי ההגירה הגיעו ופרצו למסיבה שלנו בזמן שכולנו ישבנו בשולחנות ה-VIP ונהנינו משמפניה ומוזיקה. הם הובילו אותנו לחדר גדול ובדקו את הדרכונים שלנו". בפוקס ניוז דווח שהשוטרים עצרו שתי נשים זרות נוספות שהגיעו לפסטיבל מוזיקת הפלייבוי כאורחות כבוד מפרו ופרגוואי. המשטרה מצאה שלאיליין, ברטנוקס וסליק יש רק ויזת תיירות, אך איליין טוענת שהן לא הגיעו למטרת עבודה, "לא שילמו לנו על האירועים שהוזמנו אליהם", היא אמרה, "הם עצרו אותנו שלא בצדק. הם ניצלו את הסמכות שלהם וחשבו שיוכלו לזעזע את פלייבוי מקסיקו עם המעצר שלנו".

סליק תיארה את האירוע כ"רגע הנוראי ביותר בחייה" ונתנה קרדיט להנהלת פלייבוי מקסיקו על שהצליחו לשחרר אותן. מפלייבוי מסרו שהדוגמניות לא נקראו לעבוד במקסיקו אלא ליצור קשרים עם הקהל באירוע. דובר המשטרה מסר בתגובה: "אנחנו מצטערים על היחס שקיבלו הנשים ומודים לכם על ההבנה".

אחרי ששוחררו, ברטנוקס פרסמה תמונה שלה ושל חברותיה באינסטגרם עם ידיים צלובות וכתבה: "אפילו אחרי כלא במרידה (מקסיקו), שום דבר לא יכול לעצור אותנו! שפנפנות לוחמות". הנשים עדיין לא קיבלו את הדרכונים שלהן חזרה אך צפויות להיפגש עם רשויות ההגירה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully