וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות במפלגת העבודה ועומס בנתב"ג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

4.7.2017 / 14:00

העבודה בוחרת ראש, המשבר בהדסה שוב מגיע לבג"ץ,עולים חדשים מצפון אמריקה נחתו בישראל, ראש ממשלת הודו מגיע לארץ, עומס בנתב"ג ויעדי הנופש המועדפים על ישראלים בחו"ל

צילום: בני בן סימןן, רוני כנפו, שלומי גבאי, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

הבחירות לראשות מפלגת העבודה מתקיימות היום כשעל התפקיד מתמודדים יצחק הרצוג, עמיר פרץ, עמר בר-לב, אראל מרגלית ואבי גבאי. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS דיווחה מהקלפי המרכזית בירושלים.
מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, סיכם באולפן את הקמפיין.

ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי ינחת בעוד זמן קצר בארץ לביקור ראשון. טל שלו שבה ודיווחה.


המשבר בהדסה רחוק מפתרון. לאחר שהליך הגישור נכשל הצדדים נפגשים היום שוב בבג"צ. רויטל בלומנפלד כתבת הבריאות של וואלה בדיווח מבית המשפט העליון.

היום בבוקר נחתה הטיסה הראשונה לקיץ עם מאתיים עולים חדשים מצפון אמריקה והם, איך לומר, התקבלו בחום. אור רביד ,כתב וואלה! NEWS קיבל את פניהם בנתב"ג .

עונת החופשות החלה והעומס בנתב"ג כבר מתחיל, אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS מדווח משם וזיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות, פירט לאן הישראלים צפויים לטוס הקיץ ולא פחות חשוב כמה זה יעלה .

מכבי תל אביב כדורסל הודיעה על שחרורו של גל מקל, זה מצטרף לשחרור של הקפטן גיא פניני, ובכלל יש קיץ מעניין בקבוצה הזו שעדיין לא דיברנו עליו. אהרלה ויסברג, ראש דסק כדורסל בוואלה ספורט על הסיבה ועל האוהדים המצטערים.




הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully