וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ישראלית מואשמת שתכננה להתנקש בבעלה לשעבר החי בת"א

דניאל ליימן, המתגוררת באוקלהומה, נעצרה על ידי ה-FBI אחרי שניסתה לשכור אדם שיהרוג את בעלה, שעמו היא מסוכסכת על משמרות על בתם, באמצעות רעל. היא עלולה להישלח לעשר שנות מאסר

צילום: NewsOn6, עריכה: שניר דבוש

ישראלית המתגוררת באוקלהומה תכננה להתנקש בבעלה לשעבר המתגורר בתל אביב באמצעות רעל - כך דיווחו אתמול (שני) כלי תקשורת בארצות הברית. דניאל ליימן, בת 37 מהעיר פונקה סיטי, נעצרה בשבוע שעבר, אחרי שלטענת ה-FBI היא ניסתה לשכור אדם שיהרוג את בעלה בריצין. היא הסתכסכה עמו לפני שלוש שנים, כשניסתה לעזוב את ישראל עם בתה הקטנה. אם תורשע, ליימן עלולה להישלח לעשר שנות מאסר ולהיקנס ב-250 אלף דולר.

לפי האתר המקומי "newson6", היא פרסמה מודעת דרושים בעיתון, שבה הוצעה עבודת דוגמנות למשך עשרה ימים. בפגישה בחודש מאי עם אדם שנענה למודעה, סיפרה ליימן כי הוא יקבל אלף דולר על שהותו וכי האבקה שיקבל היא איננה "סמים". היא העבירה לו שתי כמוסות של החומר הרעיל, יחד עם הוראות מפורטות כיצד לפעול. אותו אדם דיווח עליה לרשויות.

עוד בוואלה! NEWS:
כבר לא "חברה": היחס החדש של מרקל לארה"ב בהנהגת טראמפ
למנהיג הדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם יש בעיה אחת גדולה: מוסלמים
"נגיע לכל מקום בעולם": צפון קוריאה טוענת כי שיגרה טיל בין יבשתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוכסכת עם בעלה סביב המשמורת על הילדה. ליימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליימן התגרשה מבעלה שחר אבקסיס, אביה של בתם ענבר, ב-2003, בטענה כי הוא היה אלים ואיים על חיי הבת והיא ביקשה בעבר צו הרחקה נגדו. הסכסוך המשפטי נגדו התנהל ב-2014.

לפי הדיווחים, אותו מתנקש היה אמור לשכור את שירותיו של בעלה לשעבר, שעובד כנהג מונית, למשך שבוע ולהציע לו קפה שאליו יוכנס הרעל. ליימן, לפי הדיווחים, ביקשה לדווח לה אם "הוא מתחיל להקיא או להפגין תסמינים של מחלה". לפי הרשויות, לאחר הפגישה, המשיב השליך את הרעל לפח אשפה באוקלהומה סיטי ושכר עורך דין כדי שיעזור לו להתמודד עם המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully