וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספגה ביקורת אחרי שאיפרה את השדיים וטוענת: "אין בזה שום דבר מיני"

4.7.2017 / 11:40

סרטון של שרלין אומאלי הועלה לאחד מעמודי הפייסבוק של BBC, ובו היא נראית מתיזה על החזה החשוף שלה ספריי צבע ומדביקה מדבקות על פטמותיה. הפוליטיקאים זעמו, והיא מתעקשת: "רוב התלונות הגיעו מנשים. זה בגלל שהשדיים שלי מנותחים"

BBC

שרלין אומאלי חוללה סערה של ממש בבריטניה לאחרונה. הדוגמנית והאמא בת ה-30 מסקוטלנד כיכבה בסרטון שהועלה לאחד מעמודי הפייסבוק של ה-BBC, ובו היא נראית מתיזה על החזה החשוף שלה ספריי צבע ולאחר מכן מדביקה מדבקות על פטמותיה.

הסרטון שהופק על ידי BBC סקוטלנד הועלה לעמוד הפייסבוק BBC The Social, המיועד לצעירים, תחת הכותרת: "תנענעו את הציצים, זה יום שישי"!

עוד בנושא:

אישה סגולה עם חזה ענק מבקשת להוסיף שתלים שייסכנו את חייה
הצעירה הזו שלחה את בן זוגה לאי המסיבות עם חולצה שתמנע ממנו לבגוד
כוכבת הטלוויזיה שעברה ניתוחים כדי להשיג מבנה גוף חולני במיוחד
אישה שנראית כמו בובת מין קוראת לגברים לעזוב עבורה את נשותיהם

איפור נצנצים על החזה. צילום מסך
איפור נצנצים על החזה/צילום מסך

באופן לא מפתיע, גולשים ואנשי ציבור שמרנים יצאו בביקורת כלפי ענקית התקשורת בכלל, ואומאלי בפרט. "התפקיד של ה-BBC הוא ליידע, לחנך ולבדר", אמר הפוליטיקאי אנדרו בריג'ן, "אהיה מעוניין מאוד לדעת לאיזו קטגוריה הסרטון הזה נופל. זה נראה כמו סטרפטיז הפוך. הרבה אנשים יתהו האם זו הדרך הנכונה לבזבז את כספי הציבור".

גם הגולשים לא נותרו אדישים. "זה תוכן לא ראוי", כתב אחד, אולם בסופו של דבר, מדובר בהצלחה. למעלה מ-160 אלף איש צפו בסרטון ודובר ה-BBC אמר: "העמוד נועד ליצור תוכן המיועד עבור גולשים בגילאי 18-34. במקרה הזה, התוכן נוצר על ידי אישה צעירה ופונה אל אנשים הדומים לה. התגובות, ברובן, היו חיוביות".

אומאלי עצמה סיפרה: "רוב הביקורות הגיעו מנשים. אנשים טענו שאני חשפנית, ואמרו כל מיני דברים על השדיים שלי. אני חושבת שזה בגלל שיש לי שדיים מנותחים. אני אמנית-איפור, וזה אמנות. אני לא רואה בזה שום דבר מיני".

מעשיה של אומאלי יצרו השאטאג #glitterboobs באינסטגרם:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully