וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב פעילות של משרד הביטחון: עוכבו עשרות המראות מנתב"ג

3.7.2017 / 20:30

אלפי נוסעים נאלצו להמתין שעות ארוכות בנמל התעופה לאחר שחיל האוויר ומשרד הביטחון הגבילו את פעילות המטוסים בשמי ישראל. החל משעות הערב פועלים בנתב"ג להגברת קצב ההמראות, אולם 11 עדיין מעוכבות

לוח נחיתות בנתב"ג, 22 במרץ 2016. מאצ'י הוף
לוח טיסות בנתב"ג/מאצ'י הוף

עשרות טיסות ועליהן אלפי נוסעים עוכבו היום (שני) במשך שעות ארוכות בנמל התעופה בן גוריון, בעקבות פעילות של משרד הביטחון שבגינה המשרד וחיל האוויר דרשו לצמצם את הפעילות במרחב האווירי של ישראל.

במשך יותר משלוש שעות אפשרו במערכת הביטחון לפתוח ולסגור לסירוגין את האפשרות להמריא, אולם בזמן הזה נוצר "פקק" בנתב"ג ויותר מ-20 טיסות עוכבו. החל משעות הערב פועלים בנתב"ג להאיץ את קצב ההמראות, ולפי שעה מעוכבות במקום 11 טיסות.

ממשרד הביטחון נמסר כי "בשל פעילות ביטחונית של משרד הביטחון, הוגבלה במהלך היום לסירוגין, ובתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים, התנועה בשטח האווירי של מדינת ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
האסון בנחל אשלים: נפתחה חקירה פלילית; פגרי חיות נמצאו באזור
קרב היו"רים לשעבר, דם חדש או הפתעה? תרחישי המרוץ לעבודה
ראש מדור גיוס חרדים בצה"ל קיבל מעטפת נפץ מדומה לביתו

מטוס חברת UP שנחת נחיתת חירום בנתב"ג לאחר תקלה שנמצאה בהמראתו לקייב. 19 באוגוסט 2016. ראובן קסטרו
מטוסים ממתינים על מסלול ההמראה. אילוסטרציה/ראובן קסטרו

האירוע הגדול האחרון שבו התרחש עיכוב טיסות בנמל התעופה בן גוריון התרחש לפני כשלושה חודשים, בעקבות תקלה במערכת הבידוק הביטחוני האוטומטי שהובילה לתורי ענק של נוסעים לפני עמדות הצ'ק אין באולם הטיסות היוצאות. בעקבות התקלה הקשה נרשמו עיכובים גדולים ונוסעים רבים התלוננו כי מאות מזוודות נשארו בארץ והגיעו ליעדן במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully