וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מדור גיוס חרדים בצה"ל קיבל מעטפת נפץ מדומה לביתו

רעייתו התלוננה במשטרה כי השניים קיבלו מעטפה חשודה לביתם שבבית שמש. חבלן ושוטרים פתחו אותה, ובתוכה נכתב "נקמה" וצורפו חוטים, אולם לא היו ממצאים המעידים על מטען. זו אינה הפעם הראשונה שבה הקצין הופך מטרה לאיומים

רס"ן יעקב ראשי, ראש מדור חרדים בצה"ל. חיים טויטו, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה פתחה בחקירה. רב-סרן ראשי/מערכת וואלה! NEWS, חיים טויטו

רב-סרן יעקב ראשי, ראש מדור בני ישיבות בצה"ל, קיבל היום (שני) מעטפת נפץ מדומה לביתו ובה הכיתוב "נקמה" וחוטים. רעייתו התלוננה במשטרה על המעטפה החשודה, וחבלן פתח אותה אולם קבע כי לא אותרו ממצאים המעידים על מטען. המשטרה פתחה בחקירה.

"במשטרה מתייחסים בחומרה רבה לאירוע, שעל פי החשד המניע לו הוא גיוס לובשי מדים", נמסר מהמשטרה. "משכך, הוטלה החקירה על היחידה לחקירת פשעים במרחב ציון".

זו אינה הפעם הראשונה שרב-סרן ראשי מקבל איומים לביתו. בתקופה האחרונה מיקדו אנשי "הפלג הירושלמי" את מאבקם בגיוס בקצין. בעבר הופץ מסמך בקרב חברי הזרם ובו מופיע שמו ושם אמו ובקשה להתפלל למותו. הוא מכונה בו "רשע מרושע" ו"צייד הנשמות" ומפיציו אף כותבים ש"הקדוש ברוך הוא ישמע שעוותנו שנינצל במהרה מאותו רשע יעקב ראשי - יימח שמו וזכרו".

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לאירוע הפלילי שהתרחש היום
צה"ל מגנה אלימות ואיום באלימות מכל סוג שהוא ומדגיש כי מעשים כאלו לא ירתיעו ולא ירפו את ידינו מגיוס המיועדים לשירות בטחון על פי חוקיה של מדינת ישראל".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
האסון בנחל אשלים: נפתחה חקירה פלילית; פגרי חיות נמצאו באזור
משבעה ייצאו שניים: כל תרחישי המרוץ האמיתי על ראשות העבודה
1,600 יעדים של דאעש ב-5 חודשים: הצצה למפלצת האש שעוגנת בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully