וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למאבק בין מד"א ל"איחוד הצלה": מוקד אחד יזניק את הכוננים

לאחר שנים בהן "התחרו" ארגוני החירום ביניהם, הוחלט כי אנשי ארגון איחוד הצלה יפעלו במסגרת מוקד החירום הלאומי של מד"א, והארגון יחדל לפרסם את המוקד שלו. השר ליצמן בירך על שיתוף הפעולה

תאונה דרכים בכביש 60 בצומת גבעת אסף 27 ביוני 2017. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
מד"א תפתח אפליקציה משותפת שתפעל כמוקד מידע משולב .אמבולנסים של מד"א/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

משרד הבריאות פרסם היום (שני) חוזר מנכ"ל המסדיר את נהלי העבודה ושיתופי הפעולה בין ארגון מד"א לארגון איחוד הצלה, וזאת במטרה לייעל את פעילות כונני החירום בישראל לטובת כלל הציבור. לפי הנוהל שעליו סוכם בשיתוף פעולה של שני הארגונים, כונני איחוד הצלה יופעלו במסגרת מוקד הכוננים הלאומי המופעל על ידי מד"א. הכוננים יוזנקו באמצעות מוקד מד"א שיאתר את הכוננים הקרובים ביותר למקום האירוע בלא קשר לשייכותם הארגונית.

מד"א תפתח אפליקציה משותפת שתפעל כמוקד מידע משולב ועל שני הארגונים לבצע התאמות נדרשות לאפליקציה שתאפשר הפעלת הכוננים במתכונת זו. במטרה לייעל את התהליך, שני הארגונים סיכמו כי איחוד הצלה יחדל מפרסום ציבורי ופומבי של המוקד שלו. משרד הבריאות יפקח על יישום ההסדר מול מד"א ואיחוד הצלה. לצורך כך יקבל המשרד דיווח מפורט על אודות היקף האירועים.

עוד בוואלה! NEWS:
47 מעלות בבקעה, 45 באילת: גל החום הגיע לשיא
המטפלת שתועדה מכה תינוק והואשמה בהתעללות תשוחרר ממעצר
חיזוק להרצוג: דינה דיין הודיעה על פרישה מהמירוץ ועל תמיכתה בו

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן סייר עם מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, הר מירון. מאי 2016. אברהם צמח, איחוד הצלה
שר הבריאות בירך על הנכונות לשיתוף פעולה. אנשי ארגון איחוד הצלה עם השר ליצמן/איחוד הצלה, אברהם צמח

שר הבריאות יעקב ליצמן בירך את מד"א ואיחוד הצלה על פועלם החשוב להצלת חיי אדם ועל הנכונות וההסכמה של שני הארגונים לשיתוף פעולה ביישום המתווה ובהפעלת הכוננים.

ממד"א נמסר: "אנו מבקשים להודות לשר הבריאות ליצמן, למנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב ולצוות המקצועי על הסדרת פעילות כונני התגובה המידית תחת מוקד מד"א. במד"א עובדים עם כולם בשיתוף פעולה מלא ומקדמים בברכה אל שורותינו את כל מי שמטרתו להציל חיים, לרבות מתנדבי עמותת איחוד הצלה".

באיחוד הצלה בירכו על פרסום חוזר המנכ"ל. "משרד הבריאות נתן היום ביטוי ברור לצורך ולחובה של מוקד מד"א לשתף את המידע על קריאות החירום שמגיעות אליו עם מוקד איחוד הצלה, דרישה שעמדנו עליה שנים רבות", מסר מנכ"ל הארגון משה טייטלבוים. "כמו כן, משרד הבריאות קבע באופן ברור כי הוא רואה באיחוד הצלה ארגון בעל משמעות אסטרטגית בתחום הרפואה הטרום אשפוזית בישראל וכי שיתוף המידע עם ארגוננו יטיב עם אזרחי ישראל. בחודשים הקרובים יבחנו המתווה ושיתוף הפעולה בפועל ואנו מקווים ששיתוף הפעולה יעלה יפה ויסייע בהצלת חיים".

(עדכון ראשון: 18:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully