וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג משאית בן 40 מחיפה נהרג בהתהפכות ליד קיבוץ ברעם שבגליל

הנהג איבד את השליטה על המשאית, התהפך לשוליים ונלכד ברכב. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל: "חודש יוני היה קטלני במיוחד, אזמן את מנכ"ל משרד רה"מ לדיון"

צילום: דוברות משטרה, עריכה: אריאל תמרין

נהג משאית בן 40 מחיפה נהרג היום (שני) בהתהפכות סמוך לקיבוץ ברעם שבגליל העליון. מבדיקה ראשונית עולה כי הנהג איבד את השליטה על המשאית מסיבה שטרם התבררה והתהפך לשולי הכביש. מותו נקבע במקום ובוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת התאונה.

פרמדיק מגן דוד אדום אורן נאמן סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו במשאית הפוכה, כשהנהג, גבר כבן 40, לכוד בתוכה. הוא סבל מפגיעות קשות ביותר ולאחר חילוצו על ידי כוחות הכיבוי נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
בשיא החום: כל חופי הרחצה בהרצליה נסגרו בגלל זרימת ביוב לים
מירי רגב: "מה שווה התאגיד אם לא מושמעת בו מוזיקה ישראלית?"
צרפת: איש ימין קיצוני נעצר בחשד שתכנן להתנקש במקרון

תאונת דרכים קטלנית סמוך לברעם, נהג משאית הרוג 3 ביולי 2017. מד"א
"הנהג איבד שליטה". המשאית ההפוכה, סמוך לקיבוץ ברעם/מד"א

אמש נפצע ילד בן 10 קשה בתאונת פגע וברח בנצרת. הילד סובל מפגיעת ראש, והוא מאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה. החשוד בפגיעה הוא צעיר בן 16 ללא רישיון נהיגה, שהובא הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

דיוני ועדת הכלכלה נפתחו הבוקר בהתייחסות לקטל בדרכים, והיו"ר איתן כבל ציין כי כי חודש יוני, שהסתיים בשבוע שעבר, היה קטלני במיוחד וגבה את חייהם של 45 בני אדם. "שנת 2017 עומדת להסתיים עם כ-400 הרוגים בדרכים ולצערנו אין פוצה פה ומצפצף", אמר כבל, שהוסיף: "הטיפול בקטל בדרכים נדחק לשוליים. אף אחד לא באמת לוקח את זה כפרויקט לאומי ממדרגה עליונה". כבל הודיע כי הוועדה תזמן את מנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר לדיון בעניין, בעקבות התוכנית למלחמה בתאונות הדרכים שהגיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאונת דרכים קטלנית סמוך לברעם, נהג משאית הרוג 3 ביולי 2017. מד"א
זירת התאונה ליד קיבוץ ברעם/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully