וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכת הפנימייה מואשמת שניצלה את מצוקת החניכות – ותקפה מינית

3.7.2017 / 12:31

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד בת 23, בגין אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום בשתי חניכות שהדריכה בפנימייה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה עד תום ההליכים, עורך דינה: "הקשרים היו חינוכיים בלבד"

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצר המדריכה עד תום ההליכים/AP

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד מדריכה בפנימייה לבנות בבני ברק בגין עבירות אונס, מעשה סדום, בעילה אסורה בהסכמה ומעשים מגונים. הנאשמת, בת 23, ביצעה לכאורה את העבירות בשתי חניכות בפנימייה, שהיו בנות 14 עד 16 ו-11 עד 12 בעת המעשים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רותם נוימן וסרמן מפרקליטות מחוז תל אביב, שתי המתלוננות שהו במקום מכוח צו בית משפט, החל מ-2014 ועד החודשים האחרונים. היא רקמה קשר תלותי עם השתיים, אך ביצעה את המעשים בדפוסים שונים.

המתלוננת בכתב האישום הראשון שהתה בפנימייה סמוך לחופשת ראש השנה, בעת שרוב השוהות במקום יצאו לחופשה. היא התלוותה למדריכה לבילוי בקניון, וקיבלה ממנה מתנות. בין השתיים נוצר קשר המוגדר כ"אינטנסיבי", שבמסגרתו קנתה המדריכה מתנות והתקשרה אליה פעמים רבות. בהמשך היא איימה עליה כי אם לא תעשה כרצונה, הקשר ביניהן יתנתק, וכפתה עליה לשאת תמונה שלה. לאחר מכן היא ביצעה בה מעשים מגונים, מעשי סדום ואנסה אותה.

בכתב האישום השני מתוארת מסכת של מעשים מגונים, שהתבצעו לאחר שהנאשמת קנתה לכאורה לקטינה מתנות, נתנה לה יחס מועדף על חברותיה בפנימייה, הזמינה אותה לישון בחדרה ונמנעה מלגעור בה.

עם הגשת כתב האישום, ביקשו בפרקליטות להאריך את מעצרה של המדריכה עד לתום ההליכים, בטענה ששחרורה ממעצר עלול להוסיף לפגיעה בתחושת המוגנות של הקטינות.

עורך דינה של המדריכה אבי חימי אמר לוואלה! NEWS: "עובדות כתב האישום פורטו בהרחבה, ואולם מנגד יש את גרסתה של הנאשמת לפיה היא כופרת בעבירות המיוחסות לה וטוענת שהקשרים עימן היו חינוכיים בלבד".

(עדכון ראשון: 11:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully