וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זליגה מסוריה ונושאת מטוסים אמריקנית בחיפה | כותרות השבת

כוח צה"ל זיהה נפילה בצפון רמת הגולן, המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר צעיר בן 24 שנעדר בכנרת, בנמל חיפה עגנה נושאת המטוסים "ג'ורג' בוש" - כל כותרות השבת

הזליגה מסוריה: זוהתה נפילה בצפון רמת הגולן; אין נפגעים

כוח צה"ל זיהה הערב (שבת) נפילה, ככל הנראה של פצצת מרגמה, בצפון רמת הגולן בסמוך לגדר המערכת בגבול עם סוריה. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים וכי הכוחות בשטח פתחו בסריקות באזור. זו הפעם השישית בשבוע האחרון שבה ירי ממלחמת האזרחים בסוריה "זולג" לשטח ישראל.

נושאת המטוסים הגדולה ביותר בצי האמריקני עגנה בנמל חיפה

נושאת המטוסים "ג'ורג' בוש", הגדולה ביותר בצי ארצות הברית, עגנה היום (שבת) בנמל חיפה. אוניית המלחמה הענקית, האחרונה בסדרת "נימיץ", נעה במהירות של יותר מ-30 קשר (כ-55 קילומטרים לשעה) ויכולה לשוט במשך כ-20 שנים – מבלי למלא דלק. היא משתרעת לאורך כ-333 מטרים, ונושאת על סיפונה כלי טיס רבים.

על נושאת המטוסים יש כ-6,000 אנשי צוות של הצי האמריקני – בהם טייסים, לוחמים ואנשי יחידות העלית של הצי האמריקני – והיא צפויה להישאר בנמל חיפה עד יום רביעי – כלומר, כולל ביום העצמאות האמריקני, שיצויין ביום שלישי הקרוב. בארצות הברית לא מסרו מידע בנוגע לסיבות ביקור האונייה בישראל.

חומצה מסוכנת דלפה ממפעל באזור ים המלח; זיהום כבד בנחל אשלים

כמאה אלף מטרים מעוקבים של מים חומציים דלפו אתמול(שישי) ממאגר חומצה לנחל אשלים שבשמורת מדבר יהודה. בעקבות הדליפה, נחסם לתנועה כביש 90 באזור שבין מפעלי ים המלח לעין תמר ונפתח לאחר כשלוש שעות. אנשי רשות הטבע והגנים פעלו במקום לחסימת המשך הזרימה ואף מנעו ממטיילים להתקרב לאזור. לא דווח על נפגעים.

דליפת החומצה החלה בעקבות קריסת דופן מאגר מים, ששטחו 20-30 דונמים, במפעל רותם אמפרט. כתוצאה מקריסת דופן המאגר, החלה זרימת מים המכילים שפכים חומציים לנחל אשלים ולכביש 90. מרשות הטבע והגנים נמסר כי הציבור מתבקש לא להגיע לנחל אשלים ולמסלולים בקרבתו עד להודעה חדשה.

נמשכים החיפושים אחר צעיר בן 24 שהתהפך עם מזרן ים ונסחף בכנרת

המשטרה המשיכה הבוקר (שבת) במאמצי החיפוש אחר צעיר בן 24 ממזרח ירושלים שנעדר בכנרת לאחר שנסחף אתמול על גבי מזרן ים בין חוף שקמים לחוף צינברי. חברו של הצעיר חולץ אתמול בידי ספינת שיטור ימי לאחר שכמעט טבע.

הבוקר נמשכים החיפושים אחר הנעדר בכוחות משטרה מתוגברים שירוכזו במאמצי חיפוש בים, ברצועת החוף ומהאויר שיכללו: שוטרי שיטור ימי, אופנועי ים, סיירים ולוחמי מג"ב, מסוק משטרה, ומתנדבי משטרה מיחידת הצוללים בסיוע ספינת הפיקוח של איגוד ערים כנרת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הנבחרת הצעירה של גרמניה ניצחה 0:1 את ספרד וזכתה ביורו 2017

הנבחרת הצעירה של גרמניה ניצחה אמש (שישי) 0:1 את נבחרת ספרד וזכתה בטורניר יורו 2017 לנבחרות צעירות. מיטשל וייזר הבקיע שער בדקה ה-40 בנגיחה קשתית. כמה מחברי הנבחרת הגרמנית לא השתתפו במשחק, בהם יוזואה קימיש, ניקלאס זולה, לאון גורצקה ויוליאן וייגל, אך למרות זאת היא הגיעה לזכייה נוספת בטורניר, לאחר ניצחונה הקודם בשנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully