וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור יוצא דופן: צפו בדוב מפתיע מוכר בחנות משקאות באלסקה

מצלמת אבטחה תיעדה דוב צעיר שנכנס לחנות בשכונת למון קריק בעיר ג'ונו. הדוב נעמד על רגליו האחוריות ומיד ניגש לארון הממתקים. לקוח שהיה במקום הבריח את האורח הלא צפוי לחנות סמוכה

צילום: פייסבוק

מבקר יוצא דופן נכנס אתמול בבוקר (שישי) לחנות משקאות בשכונת למון קריק בעיר ג'ונו, בירת אלסקה, ארצות הברית. דוב צעיר כבן שנתיים הפתיע את רוג'ר תיבודאו, מוכר בחנות, שהיה המום מנוכחות האורח הלא צפוי בחנות של משפחתו. מצלמת אבטחה בחנות תיעדה את הביקור ותיבודאו העלה את הסרטון לדף הפייסבוק שלו.

תיבודאו סיפר לכלי תקשורת מקומי כי כשנכנס הדוב לחנות בשעה 08:30, הוא היה בטוח שמדובר בכלב אך במהרה הבין שזהו דוב. "אלוהים אדירים, ממש נלחצתי", אמר תיבודאו. "אני חושב שזה היה הכי קרוב שהייתי אי-פעם לדוב, הייתי קצת המום כשראיתי אותו".

עוד בוואלה! NEWS:
ג'וליאני: "ממליץ לאסד להימנע מתקיפה כי התגובה תהיה קשה"
דאעש על סף מפלה במעוזיו בסוריה ובעיראק: "רחוקים ימים מתבוסה"
הרוגה ושישה פצועים באירוע ירי בבית חולים בניו יורק; היורה התאבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחן את הממתקים. הדוב בחנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע שנכנס הדוב לחנות, הוא מיד נעמד על רגליו האחוריות והחל לפסוע לעבר ארון הממתקים, הממוקם ליד הדלת. בסרטון נראה הדוב עומד מול המדפים ובוחן את האפשרויות. לקוח שהיה בחנות החל למחוא כפיים ולהתקדם לעבר הדוב – שברח לחנות סמוכה.

תושבי השכונה סיפרו כי זה לא המקרה הראשון ובעבר נתקלו פעמים רבות בדובים באזור. "זה היה דוב צעיר מאוד, כנראה בן שנתיים, שהסתובב לראשונה לבדו", אמר תיבודאו. "חששתי שאולי יש דובים נוספים באזור, אולי אימא שלו נמצאת בקרבת מקום, אז לא רציתי להתקרב אליו יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully