וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית אושפזה עקב מחלה נדירה והובאה למסיבת הסיום ב"אמבולנס המשאלות"

1.7.2017 / 9:28

עמית סוויסה, תלמידת כיתה ו' בראש העין, ביקשה להגיע לטקס החגיגי מבית החולים שניידר שבו אושפזה לאחר שלקתה במחלה. מתנדבי "אמבולנס המשאלות" הגשימו את חלומה והסיעו אותה למקום, שם בירך אותה ראש העיר. "אפשרו לה לסגור תקופה יפה"

עמית סוויסה הובאה למסיבת הסיום באמבולנס המשאלות. באדיבות המצולמים
לא הותירה עין יבשה אחת בקהל. עמית סוויסה בבית החולים/באדיבות המצולמים

עמית סוויסה, תלמידת כיתה ו' בבית הספר היסודי "נווה דליה" שבראש העין, הובאה השבוע באמבולנס מיוחד היישר ממחלקת הטיפול הנמרץ בבית החולים אל מסיבת הסיום בחצר בית הספר, ולא הותירה עין יבשה אחת בקהל. עמית חלתה לאחרונה במחלה הנדירה "לטרנסברס מיאליטיס" ואושפזה בבית החולים "שניידר" שבפתח תקווה, אך ביקשה להגיע ולפגוש את חבריה בטקס החגיגי.

סוויסה חלתה באופן פתאומי לפני כשבועיים והובהלה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, שם פגשה אותה בלהה ניצן, יו"ר ידידי כירורגית שניידר, שמתנדבת למען הילדים המאושפזים במחלקה, ושאלה אותה איך אפשר לשמח אותה. עמית ענתה כי היא מעוניינת להשתתף במסיבת הסיום, ובלהה מצאה מתנדבים שיביאו אמבולנס מיוחד על מנת להסיע אותה למסיבת הסיום שהתקיימה בחצר בית הספר. ההתרגשות בטקס הייתה גדולה, מנהלת בית הספר בירכה בנאומה את עמית, וגם ראש העיר, שלום בן משה, ניגש אל עמית ובירך אותה. במהלך התקופה הקשה מלווה צוות בית הספר, שנמצא תחת הפיקוח של מחוז מרכז במשרד החינוך, את עמית ומשפחתה - מגבה, תומך ומאפשר לעמית להרגיש שייכת על אף המרחק מהחברים מהשכבה.

עוד בוואלה! NEWS:
הורי הדסה איימו לנטוש את הגישור - וליצמן הגיע לשיחות
בן 13 מנתיבות ירד מהאוטובוס לעצירה בטיול בי"ס – ונדרס למוות
ההתעללות בגבעת אולגה: על גוף התינוק נמצאו סימני נשיכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בזכות אמבולנס המשאלות עמית זכתה לסגור תקופה יפה". האמבולנס בשניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניצן סיפרה לוואלה! NEWS כיצד הצליחה להגשים את חלומה של עמית. "כמי שמתנדבת במחלקה יותר מ-20 שנה, יצא לי להכיר את עמית כשנאמר לי שנערה שאושפזה בטיפול הנמרץ חוגגת יום הולדת. עשיתי כמה טלפונים והפתענו אותה, אני וכל צוות המחלקה, ביום הולדתה בשירי יום הולדת ובעשרות בלונים שהוכנו לכבודה", סיפרה. "כששוחחתי עם עמית ושאלתי אותה אילו חלומות יש לה, היא סיפרה שהיא מאוד אוהבת את להקת 'התקווה 6'. יצרתי קשר עם סולן הלהקה עמרי גליקמן, שהגיע לבית החולים ויחד עם עמית הם שרו את השירים שהיא הכי אוהבת".

"אחרי האירוע המרגש שאלתי את הוריה של עמית אם יש עוד משהו שאפשר לעשות כדי לשמח אותה, והם אמרו שהיא חולמת להשתתף במסיבת הסיום שלה בבית הספר", סיפרה ניצן. "דיברתי עם החברים מ'אמבולנס המשאלות' שהתגייסו לעניין, והודות למנהל המחלקה הכירורגית בשניידר, שאישר את יציאתה של עמית מחוץ לכותלי בית החולים, היא חגגה השבוע את מסיבת הסיום יחד עם חבריה ומוריה", הוסיפה.

יערית סוויסה, אמה של עמית, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "יותר מכל דבר אחר, היא רצתה להיות נוכחת במסיבת הסיום של כיתה ו' 2 ולהיפרד מבית הספר שבו למדה במשך שש שנים - ממנהלת ביה"ס המקסימה, מהצוות החינוכי החם והאוהב, מהמחנכת המדהימה ומחבריה שמיום ליום אנו מגלים כמה הם התבגרו ומלאי נתינה ואיזה הורים נפלאים וחמים יש להם".

"רצינו פשוט להגיד תודה רבה מעומק לבנו ל'אמבולנס המשאלות' שהגיע אתמול בערב למרכז 'שניידר' בכדי למלא את בקשתה של בתנו האהובה שלקתה שיתוק בגופה בפתאומיות, לפני כשלושה שבועות", הוסיפה האם. "בזכות 'אמבולנס המשאלות' וארבעת המתנדבים המקסימים מיקי בירקן, ירון פדאל, נעם צימרמן ואביהו פרץ, בתנו זכתה להיות נוכחת במסיבת הסיום ולסגור תקופה יפה ושמחה בבית הספר היסודי. אין לנו מספיק מילים להודות למד"א, למתנדבים היקרים, לבלהה ניצן שטיפלה בהכל כדי שנצליח במשימה להגשים לה את הבקשה, על הנתינה, על הדרך, על אהבה אינסופית של אדם באשר הוא אדם. תודה, תודה, תודה. לעולם לא נשכח זאת", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully