וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: חיים בן ה-13 איבד את דרכו – ונדרס למוות בדרך לאוטובוס

30.6.2017 / 12:46

הצוות החינוכי בישיבה שבה למד חיים יוסף אפרתי מנסה להבין מה הוביל לתאונה הקטלנית סמוך לניצני עוז שהסתיימה במותו. אחת ההשערות היא שלאחר שאיבד את דרכו ורק לאחר שהבין את טעותו ניסה לחזור – ונדרס. "קשה לעכל, זו טרגדיה נוראית"

נער בן 13 מנתיבות נדרס למוות בדרך חזרה מטיול שנתי בכביש 6 ליד ניצני עוז. זק"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, זק"א

הצוות החינוכי בישיבה שבה למד חיים יוסף אפרתי, בן ה-13 שנדרס למוות הלילה בכביש 6, נועד הבוקר (שישי) עם גורמים במשרד החינוך כדי לנסות ולהבין מה הוביל לתאונה הקשה סמוך לתחנת הדלק שבאזור ניצני עוז. אחת ההשערות שהעלו בבית הספר היא כי אפרתי קם משינה לאחר עצירת האוטובוס בתחנת הריענון, ירד למתחם והתבלבל בעלייתו בחזרה לכלי הרכב, ולכן הלך לכיוון אחר ורק לאחר שהבין את טעותו ניסה לחזור – ונדרס למוות.

כאמור, לאחר שעצרה קבוצת התלמידים ששבה מטיול באזור מירון שבגליל העליון הנער נפרד מהקבוצה, חצה את הכביש ועבר לצד הנגדי, שם אירעה התאונה. לפי הצוות החינוכי, לאחר חזרת התלמידים לאוטובוס במהלך ספירתם התברר כי אפרתי נעדר. במשך דקות ארוכות הם חיפשו אותו ואף התקשרו למשטרה.

נער בן 13 מנתיבות נדרס למוות בדרך חזרה מטיול שנתי בכביש 6 ליד ניצני עוז. זק"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, זק"א

תחילה התעורר חשד לכך שהנער נחטף אולם לאחר זמן מה הודיעה המשטרה לאנשי הישיבה כי אירעה תאונה קשה בכביש הנגדי ונבדק הקשר להיעדרו של אפרתי. אז התברר כי הוא חצה את הכביש ונדרס למוות כשהתפילין שלו עדיין עליו. "מדובר בילד אהוב על מוריו וחבריו, תמיד אהב לעזור לכולם, ילד שנחשב בקרב חבריו לתלמיד מעולה", אמר אחד מחברי המשפחה. "מדובר במשפחה שקטה וצנועה, קשה לעכל שדבר כזה קורה, זאת טרגדיה נוראית". הלווייתו של אפרתי תיערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין בנתיבות.

אחד מקרובי המשפחה הוסיף כי הוריו קיבלו את ההודעה במהלך הלילה. לדבריו, "הוא חצה את הכביש לצד השני, וכרגע לא ברור למה, מה קרה. הוא לקח איתו את התפילין שלו מהאוטובוס וחצה את הכביש, ואז קרתה התאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully