וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בגבעת אולגה: על גוף התינוק נמצאו סימני נשיכה

שלומי גבאי

30.6.2017 / 12:08

מעצרם של שני ההורים החשודים בהתעללות חמורה בבנם התינוק, שגרמה לעיוורונו, הוארך בחמישה ימים. השניים מכחישים כל קשר לתקיפות והאב ביקש לשהות ליד מיטת בנו בבית החולים. לטענת המשטרה, האב מסוכן לתינוק ולציבור

דיון הארכת מעצר אב החשוד בהתעללות בבנו בגבעת אולגה שבחדרה. שלומי גבאי
האב בדיון הארכת מעצרו, היום/שלומי גבאי

מעצרם של ההורים מגבעת אולגה החשודים בהתעללות חמורה בבנם התינוק הוארך היום (שישי) בחמישה ימים בבית משפט השלום שבחיפה. במהלך הדיונים, שנערכו בנפרד לאב ולאם, הכחיש האב כל קשר לתקיפות החמורות וביקש לשהות לצד מיטת חוליו של בנו. במהלך הדיון, שנערך בבית משפט השלום בחיפה, אמר חוקר המשטרה רמי יוסיפיאן כי "ההורים התעללו בחסר ישע, האב מכחיש אולם בידינו ראיות הקושרות אותו לאירועים". לטענת המשטרה, האב מסוכן לפעוט ולציבור ולכן חייב להישאר במעצר.

על פי החשד, התינוק, בן יחיד להוריו, עבר הזנחה קשה והתעללות חמורה שכתוצאה ממנה איבד את ראייתו לצמיתות, והוא סובל מנזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים. ההורים חשודים כי טלטלו את ילדם. יוסיפיאן סיפר בדיון כי על גופו של הפעוט נמצאו סימני נשיכה. סניגורו של האב, עו"ד דן גלעד, אמר להגנתו כי הוא זה שהזמין את האמבולנס בשל מצבו של בנו. "האב מספר שהם קמו להאכיל את התינוק ולפתע הוא החל לפרכס, ההורים הזמינו מיד אמבולנס", אמר עו"ד גלעד.


מנגד, עו"ד רהב אופנהיימר, סניגורה של האם, אמר כי הוא "חרד לגורלה". לדבריו, "היא נסערת ומצבה הנפשי קשה, יש להפריד בין ההורים לגבי החשדות נגדם. האם מכחישה את כל החשדות ומשתפת פעולה עם החוקרים. היא נמצאת בסערת רגשות ודואגת לשלומו של בנה".

עוד בוואלה! NEWS:
נער בן 14 הוכש בכף רגלו על ידי נחש ליד גדרה; מצבו קשה
בית המשפט לשרה נתניהו ולעיריית י-ם: שקלו לחשוף היקף העסקתה
עד המדינה שחוסל הובא לקבורה: "אלוהים ישלם למי שעשה את זה"

דיון הארכת מעצר אם החשודה בהתעללות בבנה בגבעת אולגה שבחדרה. שלומי גבאי
האם בדיון בהארכת מעצרה, היום/שלומי גבאי
הבית בגבעת אולגה, חדרה, שבו מתגוררים ההורים שהתעללו בתינוק שלהם. שלומי גבאי
בית המשפחה בגבעת אולגה/שלומי גבאי

לדברי החוקר, "לפעוט נגרמו חבלות חמורות שבגינן הובהל לבית החולים. כעת הוא מאושפז במצב קשה וסובל מעיוורון". הדיון על הארכת מעצרם של השניים נערך בנפרד, ובדיון האב טען יוסיפיאן כי ההורים תקפו את התינוק מספר רב של פעמים וכי שניהם חשודים באותן העבירות. השופטת יעל אבירם קבעה כי קיים חשד סביר לביצוע המיוחס להורים וכי ישנה עילת מעצר.

מדובר במשפחה שאינה מוכרת לרשויות הרווחה, ועברה לאחרונה להתגורר בחדרה, ומצבה הסוציו-אקונומי מוגדר נמוך מאוד. ככל הידוע, הילד היה בריא והנזקים הקשים נגרמו לו בעקבות ההתעללות הקשה.

הוא הובא לפני חודשים לסניף "טיפת חלב" המקומי לבדיקות שגרתיות, שם הכול היה תקין ולא אובחן דבר חריג. עם זאת, לבדיקה שנקבעה למועד שלאחריו ההורים לא הגיעו, וב"טיפת חלב" לא הצליחו לאתר את המשפחה. צוותי הרווחה של עיריית חדרה מעורבים גם הם במקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully