וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת "אל על" לליסבון נדחתה ב-12 שעות: "אין מי שיטיס את המטוס"

30.6.2017 / 0:00

לעשרות הנוסעים הזועמים שהגיעו לנתב"ג לטיסה של 17:00 לפורטוגל נמסר על דחייה בשעתיים, ובהמשך בעשר שעות נוספות. החברה העמידה מוניות לפיזורם לבתים או לבתי מלון. אל על: "עקב סיבות תפעוליות נדחתה הטיסה"

דלפקים ריקים באולם הטיסות היוצאות בנמל התעופה בן גוריון. 21 בנובמבר 2016. מגד גוזני
דלפקי נוסעים ריקים בנתב"ג/מגד גוזני

נוסעי טיסת "אל על" לליסבון, בירת פורטוגל, שהייתה אמורה לצאת אתמול (חמישי) בשעה 17:00 ליעדה הופתעו לגלות עם הגיעם לנמל התעופה בן גוריון כי חל עיכוב של שעתיים במועד ההמראה. אולם, בהמשך כשהגיעו לדלפק נודע לנוסעים כי הטיסה כלל לא תצא בשעות הערב וכי היא נדחתה לשעה 5:00 לפנות בוקר.

הסיבה לדחיית ההמראה ב-12 שעות הפתיעה רבים מהנוסעים. מנהל המשמרת הסביר לעשרות הנוסעים הזועמים כי "אין צוות אוויר שיטיס את המטוס ליעדו לכן תטוסו לפנות בוקר". אם לא די באכזבה בדבר הדחייה של הטיסה וההסבר הלא משכנע, גם ביציאה מן השדה חיכתה לנוסעים אכזבה רבה. "אל על" הציעה לנוסעים שתי אפשרויות - להעביר את הלילה במלון בירושלים או להתפזר לבתיהם; כאשר בכל מקרה יועמדו לרשותם מוניות במימון החברה.

בין הנוסעים שהיו אמורים לעלות לטיסה היה גם מאמן הכדורסל אריק שיבק, שהיה אמור לטוס יחד עם אשתו לליסבון, כדי להרצות בכנס בינלאומי של מאמנים של פיב"א – פדרציית הכדורסל הבינלאומית. "אם לא הייתי כל כך מופתע הייתי חושב שמספרים לי בדיחה", אמר שיבק לוואלה! NEWS.

"שמעתי על תקלות טכניות, על דחיית טיסות בגלל בעיות מזג אוויר, אבל הסבר כזה – אין צוות אוויר שיטיס את המטוס ליעדו - עדיין לא שמעתי". שיבק הוסיף כי חיכה עם רעייתו למונית לביתם, רק כדי לחזור לשדה בשעה 2:00 על מנת שיספיקו לטיסה. "מזל שאני ואשתי הקדמנו את ההגעה לליסבון ביום כי חשבנו לטייל קצת בבירה, ומזל שהכנס מתחיל רק בשבת", הוסיף.

מ"אל על" נמסר: "עקב סיבות תפעוליות נאלצה אל על לדחות את הטיסה לליסבון לבוקר. הנוסעים טופלו על ידי תחנת ישראל והועברו במוניות לבתי מלון עד ליציאת הטיסה. אנו מתנצלים על אי הנוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully