וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע דריסה בפריז: מחבל שעט לעבר קהל מתפללים מוסלמים

לפי עיתון "לה פריסיאן", המחבל, שנעצר לאחר האירוע, קיווה לנקום את פיגועי "המדינה האסלאמית" בבירת צרפת שגבו בשנתיים האחרונות עשרות קורבנות. לפי המשטרה, מניעיו טרם התבררו

שוטרים מחוץ למשרדי קרן המטבע הבינלאומית, פריז, צרפת, אחרי פיצוץ מעטפת נפץ, 16 במרץ 2017. רויטרס
שוטרים ברחובות פריז/רויטרס

מחבל ניסה לבצע פיגוע דריסה היום (חמישי) ברחבת מסגד בפריז שבצרפת, ובה מוסלמים שיצאו מתפילה - כך מסרה הערב משטרת פריז. לפי ההודעה, לא היו נפגעים באירוע והנהג החשוד נעצר.

עוד נמסר כי המניע של הנהג טרם התברר, וכי הוא לא הצליח לפגוע במתפללים בשל מחסומים שהוצבו בחזית המסגד ובלמו את נסיעתו. לפי עיתון "לה פריסיאן", הגבר אמר שהוא קיווה לנקום את המתקפות המיוחסות לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בפריז בשנתיים האחרונות, שגבו עשרות קורבנות.

בשבוע שעבר נהרג אדם אחד וכעשרה נפצעו בפיגוע דריסה בלונדון, כשמחבל בן 48 שעט עם המסחרית שלו לתוך קהל מתפללים שיצא ממסגד. בחקירתו, טען כי הוא "רוצה להרוג את כל המוסלמים".

לפי המשטרה, התקבלו קריאות ראשונות בסביבות השעה 00:30. "שמעתי מהחלון הרבה צעקות וצרחות, היה כאוס בחוץ. כולם צעקו: 'רכב מסחרי פגע באנשים, רכב מסחרי פגע באנשים'", סיפרה אישה המתגורר מול הזירה לרשת BBC. "הוא פנה שמאלה אל הסמטה ואז נסע לעבר האנשים", סיפר עבד קדיר וורא לסוכנות הידיעות הצרפתית. "הוא העיף חלק מהם כמה מטרים". לאחר מכן, האנשים במקום הצליחו להכניע את הנהג והמתינו עד לבואה של המשטרה. "הוא ניסה להימלט, אבל הם תפסו אותו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דוח של ממשלת גרמניה מזהיר: גל של 6.6 מהגרים עשוי להגיע לאירופה
מתקפת סייבר גלובלית: חברות רבות הותקפו על ידי תוכנת כופר
"סוף ישות דאעש": הכוחות העיראקיים כבשו את המסגד ההיסטורי במוסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully