וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה שחוסל הובא לקבורה: "אלוהים ישלם למי שעשה את זה"

29.6.2017 / 21:43

חברים ובני משפחה ליוו למנוחות את טל קורקוס, שנהרג השבוע בפיצוץ רכבו באשקלון. "חבורה של פחדנים רצחו את טל", אמרה קרובת משפחה שהגיעה להלוויה שנערכה בבית העלמין בבאר שבע

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: נועה לוי

עשרות חברים ובני משפחה הגיעו הערב (חמישי) לבית העלמין בבאר שבע, שם נערכה הלווייתו של עד המדינה טל קורקוס, שנהרג השבוע בפיצוץ רכבו באשקלון. "אלוהים ישלם למי שעשה את זה", אמרה קרובת משפחה שהגיעה להלוויה. "חבורה של פחדנים רצחו את טל, לפחות היו באים פנים אל מול פנים והוא היה רואה מי הרג אותו".

מוקדם יותר היום התיר בית המשפט לפרסם את שמו של העבריין הבכיר, אך עדיין אסר בפרסום פרטים מהחקירה שעליה אחראית ימ"ר לכיש. בימים האחרונים האשימו מקורביו של קורקוס את המשטרה. לטענתם, הוא פנה למשטרה לפני כמה חודשים מחשש לחייו, ואף העביר לה את הסרטון בו הוא מקבל איומים ישירים.

לקריאה נוספת:
הותר לפרסום: עד המדינה שנרצח שנה לאחר גרושתו - העבריין טל קורקוס
"מלך באר שבע" הפך לאויב, גרושתו נרצחה: סיפורו של העבריין שחוסל
מקורבי העבריין שחוסל באשקלון: "המשטרה לא עשתה כלום כדי להגן עליו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קברו של קורקוס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שנה וחצי נורתה למוות גרושתו של קורקוס, דבורה הירש, לעיני שלושת ילדיהם בעת שהייתה ברכבה בבאר שבע. קורקוס הפליל לפני כעשור בעדותו את מקורבו לשעבר יניב זגורי, הנחשב לעבריין הבכיר בבאר שבע ולא פעם כונה "בעל הבית של העיר", והמשטרה חשדה כי רצח הגרושה בוצע מתוך נקמה על מעשי בעלה לשעבר. שישה חשודים נעצרו בחשד למעורבות ברצח של הירש, אולם כולם שוחררו בשל חוסר בראיות, וזגורי עזב כעבור כמה ימים את ישראל.

רכבו של העבריין התפוצץ בלילה שבין שני לשלישי סמוך לשעה 4:00 בשדרות דרום אפריקה באשקלון. לאחר שהאש כובתה, צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים עם כוויות קשות על גופו.

דרכיהם של קורקוס וזגורי הצטלבו לפני יותר מ-15 שנים, כשהראשון דקר את אחיו של האחרון לאחר שחשד כי "זימר" עליו במשטרה. זגורי הזמין את קורקוס לפגישה בבית קפה כדי לשמוע את הסיבות לכך שדקר את אחיו - ובסיום השיחה עם קורקוס, זגורי אף נזף באחיו. פגישת הבהרה זו הפכה את קורקוס ליד ימינו של זגורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
העבריין טל קורקוס. חדשות 10, צילום מסך
קורקוס/צילום מסך, חדשות 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully