וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט לשרה נתניהו ולעיריית י-ם: שקלו לחשוף היקף העסקתה

לאחר שהעיתונאי בן כספית עתר לפרסם את המידע, הציע המחוזי ירושלים לצדדים להצהיר על תחומי האחריות שלה. כספית טען כי "הזוג נתניהו מדגיש אותה כפסיכולוגית ילדים מומחית בשירות הציבורי, ולכן יש בכך עניין לציבור". שרה נתניהו: "סיפוריו מצוצים מהאצבע"

רעיית ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו ורעיית נשיא ארה"ב הגב' מלאניה טראמפ מבקרות בבגן הילדים בית החולים הדסה עין כרם 22 במאי 2017. אבי אוחיון/ לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
כספית ביקש לפרסם את המידע לאחר שהעירייה סירבה לכך/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון/ לע"מ

בית המשפט המחוזי בירושלים המליץ היום (חמישי) לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ולעיריית ירושלים לבחון את פרסום המידע על העסקתה, לרבות התקופות שבהן לא הועסקה, מספר שעות העבודה החודשי שלה וכן תחומי האחריות שעליהם היא מופקדת. הדיון התקיים בעקבות עתירה של העיתונאי בן כספית לבית המשפט המחוזי, בבקשה לפרסם את המידע לאחר סירוב העירייה.

השופט ארנון דראל ביקש מנתניהו ובא כוחה, עורך הדין יוסי כהן, לשקול את פרסום המידע. את סירובה של עיריית ירושלים לפרסם את הפרטים, נימקו בעירייה בטענה כי מדובר במידע שיפגע בפרטיותה של נתניהו, וכי יש במידע "כדי לגרום לפגיעה בשלומה של גברת נתניהו והסובבים אותה במסגרת עבודתה המקצועית". אלא שהשופט דראל ציין כי נתניהו ועיריית ירושלים לא איששו את הטענה המדוברת, ולא צורפה כל חוות דעת שיש בה כדי לטעון שאכן כך.

בן כספית. ראובן קסטרו
"יש בכך עניין לציבור". כספית/ראובן קסטרו

לטענת העירייה, מדובר בעובדת זוטרה שאין לפרסם את תנאי העסקתה. "מעמדה אינו של עובד במעמד בכיר או ממלכתי רשמי, אלא של עובד מן המניין", מסרה העירייה בתגובתה, "לכן אין משקל להיותה אשת ראש הממשלה".

עו"ד אלעד מן, בשמו של כספית, טען כי ראש הממשלה ואשתו מדגישים את נושא העסקתה כפסיכולוגית ילדים מומחית בשירות הציבורי, פעם אחר פעם, ולכן יש בכך עניין לציבור. "אין שום עניין ציבורי", ענה עו"ד כהן בשם נתניהו, "זה רק כדי לנגח אותה. התפקיד שלה אינו מחייב את מסירת הפרטים". כהן טען כי כספית פועל ממניע אישית, על רקע יריבות בין השניים, והוסיף כי כספית מסתיר מבית המשפט את תביעת לשון הרע שנתניהו הגישה נגדו לפני שמונה שנים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שרה נתניהו: "כספית מנסה לפגוע בצורה מרושעת בעבודתי"

מטעם שרה נתניהו נמסר: "בן כספית מנהל במשך שנים מסע רדיפה והכפשות אובססיבי נגד ראש הממשלה ורעייתו. במסגרת זאת הוא מנסה הפעם לפגוע בצורה מרושעת בעבודתה של רעיית ראש הממשלה כפסיכולוגית חינוכית מומחית בשירות הציבורי. בבית המשפט מתבררת תביעת דיבה, שהגישה רעיית ראש הממשלה נגד כספית, בגין שקרים והכפשות שפרסם עליה.

"כספית ייחס לגברת נתניהו פיטורי עובד קשיש ומסור במעון ראש הממשלה, דבר שלא היה ולא נברא. העובד, מנשה קוזוקין ז"ל, העיד בבית המשפט שמעולם לא פוטר והמשיך לעבוד כרגיל במעון ראש הממשלה. שקריו של כספית וסיפוריו המצוצים מן האצבע - יוכחו בבית המשפט".

(עדכון ראשון: 18:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully